-

İkinci Öğretim Öğretmenlik bölümleri kaldırıldı

24 Nisan 2012 Salı yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Eğitim Fakülteleri’nin kontenjanlarının azaltılacağını da belirten habere ilişkin ilk somut adımlar atılmaya başlanarak,Yükseköğretim Kurulu tarafından üniversitelere gönderilen belge ile Eğitim Fakülteleri’nde bulunan 2.Öğretim programlarının kaldırılması ve 2012-2013 yılından sonra da İkinci Öğretim programı açılmamasına karar verildi.

2.Öğretim programlarının kaldırılmasına ilişkin Yök tarafından üniversitelere gönderilen 05.04.2012 Tarihli Yükseköğretim Genel Kurul Toplantısında Alınan Karar belgede şu şekilde belirtilmektedir:

” Milli Eğitim Bakanlığı’nın öğretmen ihtiyacı olan Okul Öncesi Öğretmenliği, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık ,Özel Eğitim Bölümü öğretmenlikleri, İlköğretim Din kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenliği ikinci öğretim programları hariç Eğitim Fakülteleri bünyesinde yer alan diğer alanlardaki mevcut ikinci öğretim programlarının kapatılmasına, kapatılan alanlarda yeni ikinci öğretim programlarının açılmamasına“

2012-2013 yılından itibaren üniversitelerin eğitim fakültelerinde 2.öğretim bölümleri açılmayıp,mevcut 2.öğretim programında yer alan öğrenciler ise devam edecektir.

Yükseköğretim bununla birlikte öğretmen atamalarında yığılma olmaması için önlem almıştır.Bununla ilgili ayrıca pedagojik formasyon sertifika programı da kaldırılarak,Açıköğretim öğretmenlik bölümleri de kaldırılarak atama sorununa ilişkin somut adımlar atılmış oldu.

16 yorum :

  1. nasıl kaldırılır ya zaten ygs kötü bunu bize nasıl yaparlar kohretsin ne olur bu senede bekleyin gelecek sene yapın bunu alahınızı seviyorsanız bunu bize yapmyım bari sınıf öğretmenliğin ikinci öğretmenliğini kaldırmayın ama diğerlerinin kaldırın ne olur mili eğitim müdürü....????

    YanıtlaSil
  2. bu yıl kaldırmayın lütfen. sene başından söleseydınız ona göre dersanelere yıgınla para ödemezdık. lys kapıya dayandıgı anda,böyle bi acklama yapıyorsunuz. bu yıl kapatmayın. bütün beddualarımı ederım..!

    YanıtlaSil
  3. sizde insanlık yok ben başkada bişey demiyorum

    YanıtlaSil
  4. şimdi bu kaldırılan ikinci ğretim bölümleri dışında zihinsel engell,ler öğretmenliği de dahil mi ..... ??*

    YanıtlaSil
  5. diyecek hiç bişey kalmadı. allahınızdan bulun.

    YanıtlaSil
  6. artık hatırlatmayın eski zamanları ölesiye çalışmak bir zamandı AMEDLİ........

    YanıtlaSil
  7. maç oynanırken kural değiştirilir mi..

    YanıtlaSil
  8. şu sınıf öğr.dışında kaldırılsın diyen arkadaş bencillikten ölmek üzeresin...yaradan kalbe göre veriyo işte..

    YanıtlaSil
  9. allah kahretsin ya yazık günah o kadar dershanelere para ödedik şimdi biz hani bölüme gidicez ? bitirdiler bizi ya öğretmenliği kaldrdılar şimdi olucak belli bir sürü işssiz ve ögretmen eksikliği yazık gerçkten yazık..

    YanıtlaSil
  10. şerefsizler ya ! Hem sınavı zor yaparlar hemde 2. öğretimleri kaldırırlar ne insanlık bu anlamış değilim ! küfür etcm şimdi olmayacak neyse ! Allah belanızı versn !

    YanıtlaSil
  11. vala böyle sisteme lanet olsun olmaz olaydı lys ye giren öğrenci kadar başınıza taş düşe inşallah.........

    YanıtlaSil
  12. lanet olsun sisteminize

    YanıtlaSil
  13. Serefsizler ...... Donem sonuna bu kadar yaklasmisken boyle bisey olur mu....

    YanıtlaSil
  14. cok da ıyı olmuuss

    YanıtlaSil
  15. bu sene yapmayın dıye yalwaran arkadasda bencıllıkten olmek uzere bencee..

    YanıtlaSil
  16. İngilizce öğretmenliği 2. öğretim de kalktı mı ya?

    YanıtlaSil

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-