-

Evim Şahane programına nasıl katılırım - katılmak ücretli mi?

16 Mart 2012 Cuma yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Evim şahane programına başvurmak ücretsizdir. İsteyen herkes katılabilir. Katılmak için başvuru formu linki sayfanın en altında bulunmaktadır

..





Program ekibi kullanmanız için size belirli bir bütçe verir. Sizde bütçenize göre harcama yaparak evinizin dekore edilmesine katkı sağlarsınız.

Aile fertlerinizi birkaç günlüğüne evden uzaklaştırın, döndüklerinde bambaşka bir evle karşılaşsınlar…
[Resim: 0r2k9zyacb8j.jpg] 
Salon, yatak odası, oturma odası, çocuk odası, bebek odası, mutfak, banyo, antre, bahçe, balkon fark etmez…
 
Değişime hazırsanız, Evim Şahane’nin alanında başarılı projelere imza atan Mimarı Selim Yuhay, Türkiye’nin en yetenekli usta ekibi ve Evim Şahane TIR’ı hayallerinizi gerçekleştirmek için kapınızı çalıyor….


 
Değişim yapılacak odanızın zemini parke mi olmalı, halı mı?
Ya duvarlar?
Boya mı seversiniz, duvar kağıdı mı?
“Kartonpiyerden sıkıldım” deyin, kıralım…
Amerikan mutfak isteyin, mutfağınızı salonla birleştirelim…
Ömrünü tamamlayan mobilyalarınızı ahşabından döşemesine yenileyelim, aileniz eve döndüğünde gözlerine inanamasın…
 
Kısacası hayal edin, gerçekleştirelim…
İşe evinin dekorasyonundan memnun olmayan ev sahibini yakından tanıyarak başlayan Mimar Selim Yuhay, ev sahibinin hayallerini, zevk ve tercihlerini öğrendikten sonra yeni tasarım için bir yol haritası, bütçe ve alışveriş listesi çıkarıyor.
Ardından büyük değişim başlıyor…
 
Evin baştan yaratılacak odasındaki eşyalar boşaltılırken, eski mobilyalar yepyeni bir görünüme kavuşmak için hızlıca “Evim Şahane” atölyesine gönderiliyor… Ev sahibi ise alışverişe çıkıp alınması gereken malzemeleri ve zevkine uygun, şık aksesuarları tamamlıyor…
Bitmedi…
Evim Şahane TIR’ı, içinde birbirinden farklı dekorasyon ürünleri malzemeleri, teknolojileri ve Türkiye’nin en hızlı marangoz, boyacı, döşemeci ve elektrikçisinden oluşan usta ekibi ile değişim boyunca hizmetinizde olacak.
 
Evim Şahane’de her gün bir mucizeye tanık olurken, bir yandan da evlerde yapılan dekorasyon yanlışlarını, dekorasyon dünyasındaki yenilikleri, eski eşyaların yeniden değerlendirilmesi gibi pratik çözümleri de öğrenme fırsatı bulacaksınız…
Değişime hazırsanız…
Evim Şahane, Kanal D’de…
 

45 yorum :

  1. EVİM ŞAHANE EKİBİ SİZE SORMAK İSTEDİĞİM BİR SORU VAR BEN İZMİRDE YAŞIYORUM VE EVİMİN SALONUNU DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM.AMA BUNU YAPABİLMEN İÇİN MADDİ AÇIDAN NASIL OLACAK BANA BU KONUDA YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM ŞEBNEM

    YanıtlaSil
  2. Programa başvuru formunu dolduruyorsunuz. Program ekibi başvurular arasından gerekli değerlendirmeleri yaparak şanslı kişileri seçiyor.

    YanıtlaSil
  3. mrb bn tuba.. ankarada yaşıyorum evimi degil de,dükkanımı dekore ettirmek istiyorum...playstatıon salonum var yaklasık 100 m2..acaba dükkan dekoru yapıyomusunuz ve ankaraya geliyomusuz...bni aydınlatırsanız sevirim :D

    YanıtlaSil
  4. Program ekibi ilk etapta istanbul'dan yapılan başvuruları değerlendirmekte. Bunun dışında programın isminden de anlaşılacağı gibi dükkan vb mekanlarla değil ev konsepti ile ilgili dekarasyon yapılmakta.

    YanıtlaSil
  5. bence bu proğramda gereksiz alışverişler yapılmakta ve genelde lüks evlere gidilmekte. madem ücretsiz o zaman maddi durumu kötü olanların evini yapın ki ömür boyu hayır dua alın.

    YanıtlaSil
  6. bu programda alış-veriş ve yapılan masrafların tümü program tarafından mı karşılanıyor?

    YanıtlaSil
  7. Program ekibi evinizde ön inceleme yaptıktan sonra size alınacaklar listesini verir. Alınacakları kendi zevkinize göre üç güne yayarak alırsınız. Yapılan harcamalar Kanal D tarafından karşılanmaktadır.

    YanıtlaSil
  8. istanbl dışı olmuycak mı yani?

    YanıtlaSil
  9. hep istanbul. başka şehirlere ve orta halli vatandaşları bu programda mutlu olduklarını görmücezmi.Program hiç İSTANBUL dışına çıkmıcak her halde konsept bu demekki.tercihler lüks semtler,kültürlü,kariyerli,maddi imkanları mimar olmadan,dakendi imkanlarıyla tadilatlarını yapabilicek aileler seçiliyor.İZLEMEYE DEVAM...

    YanıtlaSil
  10. iyi günler ben kocaelinden kübra. biz de evimizin bir bölümü yaptırmak istiyoruz ancak kocaeline geliyor musunuz? ve bizler hiç bir ücret ödüyormuyuz dekor konusunda filan ?

    YanıtlaSil
  11. ben d.bakırdan nazlı. bizde ewimizin mutfak bölümünü yaptırmak istiyoruz neden d.bakıra da gelmiyorsunuz bu haksızlık ama sadece istanbula mı özgü bu program fakir semtlere de uğramalısınız neden hep zenginlerin ewine konuk oluyorsunuz ayrıca onlar zaten kendi dekorasyonlarını yapabilecek imkanlara sahip

    YanıtlaSil
  12. Merhaba 1 nisanda başvuru yapmıştım orta ölçekli bir aile yapısına sahibim olumlu yada olumsuz bilgi veriyormusunuz.

    Seçilen kişileri hangi sıfata göre seçiyorsunuz.Sınıfa göre değerlendirilecek ise bizede sıra gelmesi gerekmiyormu?

    Tşk.

    YanıtlaSil
  13. bu işlem sonunda bizden ücret talep edecekler mi?

    YanıtlaSil
  14. Şunu belirtmek isterim ki bu blog'un program ekibiyle bir ilişkisi yoktur. Sadece konu hakkında bilgi vermek için sorularınıza cevap verilmektedir.

    Program yapımcıları evim şahane'nin katılılımcılardan herhangi bir ücret talep etmediğini açıklamışlardır.

    YanıtlaSil
  15. Ekrana evin sahibi yerine evin sahibinin arkadaşı çıksa olur mu?

    YanıtlaSil
  16. bizim cebimizden ne kadar ücret çıkıyor yoksa bu yarışma ücretsizmi tamamen bütün masrafları evim şahane ekibimi karşılıyor

    YanıtlaSil
  17. biz Kastamonu da yaşıyoruz.Ve tek maaşlıyız evim şahane bizede gelir mi?

    YanıtlaSil
  18. lütfen istanbul dışına da çıkın enazından BURSA ' ya gelin.

    YanıtlaSil
  19. selam yalovadan ben lütfen tek hyalim evimin solonun değişmesi durumuz yok yardımcı olursanız sevinirim garibanlarada uğrayın lütfennnnnnnn

    YanıtlaSil
  20. evim şahane proğramına bende baş vurdum.ama ben ankara da yaşıyorum ne olur ankara ya da gelin. sizlerle çok tanışmak istiyorum.sizleri seviyorum

    YanıtlaSil
  21. selam iyi günler iyi çalışmalar.ben izmir bayraklı da oturuyorum. evimizin salonu için baş vuruyorum size. çünkü 1996 tı dan beri çalışıyorum ama evimin içine giderlerden dolayı hiç bir şey yaptıramıyorum. hanım hep hayel ediyor şu eve bir parke bile yaptıramıyoruz yerlere diye. 1 çocugum şun lisede masrafları 1 çocugum ise 1 ilkokula gidiyor. masraflardan dolayı eve sadece boyadan başka bir şey yapamıyorum.eşya alacak gücüm de yok salondaki çekyat lar kırıldı iyice degiştiremedim. kayın babam evine yeni çekyat alacakmış bizde onun kullandıgı çekyatları aldık bizim kiler çok eskidi diye şimdi ne kadar saglamsa o kadar kullanıyoruz. benim izmir gibi bir şehirde maaş 800 lira ne kadar yeterki geçine bildigimiz kadar geçininiyoruz.çocuklar bile baba odamız yok diyor ben de evimiz 2 oda bir salon oldugundan dolayı bir taraf yatak odası bir taraf ta çucuk odası diye ayırdım 17 sene de ilk defa ogluma bi baza ve yatak aldım 50 te taksitle şu an onu ödemeye çalışıyorum. bize ailece evimizde düzeltmemize ve ailemin huzuru ve istekleri için yardımcı olursanız çok sevinirim. çünkü alacak hiç gücüm yok . iyi günler şu ana sizi izliyoruz. selamlar. CEP. 0538 390 37 72. izmir.
    Yorumunuz editörler tarafından onaylandıktan sonra yayımlanacaktır.

    YanıtlaSil
  22. Ankara'ya ne zaman geleceksiniz ? Bizden herhangi bir ücret talebiniz oluyor mu ? Beğeniyle izliyor,sabırsızlıkla bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  23. merhabalar ben istanbuldan remziye başvuru formunuzu doldurdum ama aklıma takın bı soru var bu programa katılınca her hangı bır ücret ödeyecekmiyiz

    YanıtlaSil
  24. evim şahane ekibi sizleri çoook seviyoruz ,ama peki nerden başvuru yapabiliriz. heeee bu arada mimar selim abimin şakalarına doyum olmaz gerçektende arkadaşım

    YanıtlaSil
  25. selam evim şahane ekibini çok seviyoruz ve beğenerek izliyoruz.dört çocuğum var tek maaşlı bir evde yaşıyoruz. istanbul ayazağa semtinde yaşıyoruz acaba bizede gelebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  26. Merhabalar ben MALATYA'dan ŞEYMA. Sizin programınızı hergün seyrediyorum. Programınıza katılmayı çok istiyoruz.İlk defa bir yarışmaya başvuruyorum ve de çok heyecanlıyım.Ailem ve ben gelmenizi çok istiyoruz çünkü oturduğumuz evin dekorasyonu epey eski. Gelmenizi umut ediyorum.

    YanıtlaSil
  27. merabalar acaba MERSİNE gelicek misiniz?

    YanıtlaSil
  28. merhaba kanal d merhaba evim şahane ekibi bende başvurumu yaptim hemde defalarca ama malesef bana dönulmüyor uzak değilim istanbul silivrideyim hepinize tüm ekibinize sesleniyorum anneniz yaşındayım bir anneye bir mutfağı çok görmeyin gelin lutfen ricaediyorum epinizi öpuyorum:)süheyla arıcıoğlu

    YanıtlaSil
  29. cevap bekliyorum lutfen olumlu olsun lutfen şansımı döndürün artık

    YanıtlaSil
  30. slm evımde degısıklı ıstıyorum bana yardımcı olurmusunuz saygılarımla

    YanıtlaSil
  31. ben sebiha biz başurduk haa eediniz ne zaman eleceksiniz şimdi azın

    YanıtlaSil
  32. meraba ben bursadan zülal.ben evim şahaneye yeni başvurdum.kaç gün içinde gelebilirsiniz?

    YanıtlaSil
  33. selim bey o kadar güzel evleri yapıyorsunuz bizide duyun bizim yaptırmaya imkanımız yok bizide sevindiriseniz bir ömür duacınız olruz ben karabükten başvurdum hep istanbuldasınız ama ben filiz çetinkaya

    YanıtlaSil
  34. iyi günler ben karabüklüyüm üç çocuk sahibiyim programınıza başvuru yaptım ama bir cvp gelmedi benim evimi yaptırmaya imkanım yok ne olur benide duyun hep istanbuldasınız ordakilerin evleri mükemmel zaten maddi durumu iyi olmayan insanların evini yapınki onlarıda sevindirin benide duyarsanız çok mutlu olurum eşimede süpriz yapmış olursunuz o mükemmel ellerinizi benim evimede deydirin selim bey size bir ömür boyu dua ederim çocuklarımın masrafını bile güçlükle karşılıyorum ben filiz çetinkaya selim bey size ve ustalarınızı büyük bir keyifle izliyorum

    YanıtlaSil
  35. Malatya Darende'ye de Gelebilir misiniz? Ona Göre Başvuru Formu Doldurucam.

    YanıtlaSil
  36. ne olur selim bey benide duyun yardımınıza ihtiyacım var yaptırmaya imkanım yok ben karabüklüyüm üç çocuk annesiyim programınıza başvuru yaptım ama bir cvp gelmedi ne olur beş yaşında oğlum var o çok istiyor anne bizim evimizede gelsin diyor ne olur benim için olmasada oğlumu sevindirin inanın evime gelseniz nereyi yapacağınızı şaşırırsınız niye selim bey bizim gibilere şans gülmüyor kapalıyım ondanmı yoksa durumum iyi değil ondan mı ne olur benide duyun 05387861147 ne olu bir cvp verin yardımınıza inanın ihtiyacım var her gün bi umutla bekliyorum ama açıkçası umudum tükeniyo ne olur bide beni sevindirin size ömür boyu dua ederim selim bey

    YanıtlaSil
  37. benm anlamdğm şu : niye hep durumu çok iyi olanların evi dekore ediliyo bizde istemezmiyz böle lüks bi hayatı yaşamya ama şans işte yada bi rüyada öle bi ew hayal edebilrz ...

    YanıtlaSil
  38. izmire ne zaman geleceksınız yha bizde kayıt olmak istiyoruz lütfen bi yardımcı olurmusunuz yha bu sadece istanbul da mı oluyor niye durumu olmayanlara olmuyoda durumu olanlara oluyor ????

    YanıtlaSil
  39. her hangi bir ücret talep ediyormusunuz? bn bu ailenin kızıyım ücret talep ederler diye formu doldurmak istemiyorlar

    YanıtlaSil
  40. selim bey öncelikle böyle bi program yaptığınız için size teşekkür ederiz bu program madem ücret alınmadan yapılıyo niye bizi duymuyorsunuz üç gündür arıyorum hiç bir bilgi vermiyorlar istanbul dışına çıkılmıcakmı hiç yaptırmaya imkanım yok ne olur selim bey benide duyun ben başvuru yaptım ama bir cvp gelmedi mutlu olmak bizimde hakkımız değilmi gerçekten yardımınıza çok ihtiyacım var üç çocuk sahibiyim onların masrafını bile güçlükle karşılıyorum beş yaşında bir oğlum var benle birlikte programınızı izliyor annecim bizim evimizide yapsın o ustalar diyor bende üzülmesin diye yapacaklar diyorum ne zaman gelecekler diyor benim evimde çok tadilat işi var ama borçtan kurtulup bir türlü yaptıramadık benide duyarsanız inanın beni çok mutlu edersiniz tabiki oğlumuda ne olur yardım edin selim bey evim sobalı yerler beton çocuklarım sürekli hasta oluyor bir yaşında oğlum var oda boranşit oldu ne olur selim bey 05387861147 numaram ne olur bir cvp verin bir ömür duacınız olurum benide duyarsanız ben karabükte oturuyorum filiz çetinkaya

    YanıtlaSil
  41. Filiz Hanım, Bu sitenin Kanal D'de yayınlanan Evim Şahane programıyla bir ilişkisi yok. Taleplerinizi programın resmi sitesinden veya Kanal D'nin resmi sitesinden iletiniz. Bizim programın ekibiyle bir ilgimiz yok.

    YanıtlaSil
  42. Benim ogrenmek istedigim ucret konusu yine de celiski var ucret konusunda hem neden sadece nezih semtlere gidiliyor eger bi ev duzenlemesi yapilacksa bu ihtiyaci olan insanlara yapilmali

    YanıtlaSil
  43. Slm selim bey yaşlı bi babanem var misafir odası çok eski yanında kimsesi yok maaşıda yok bizim durumumuzda yok yardım edelim sizin aracigizla bi oda sini yenilemek istiyorum inşallah bizide gorursunuz hayat bize hiç gülmedi inşallah sizin tarafınızdan güler sizin fanatik izleyiciyiz fakirlerin elinden tutuyorsunuz allahta sizin elinizden tutsun teşekkür ederiz bursa

    YanıtlaSil
  44. Slm selim bey yaşlı bi babanem var misafir odası çok eski yanında kimsesi yok maaşıda yok bizim durumumuzda yok yardım edelim sizin aracigizla bi oda sini yenilemek istiyorum inşallah bizide gorursunuz hayat bize hiç gülmedi inşallah sizin tarafınızdan güler sizin fanatik izleyiciyiz fakirlerin elinden tutuyorsunuz allahta sizin elinizden tutsun teşekkür ederiz bursa

    YanıtlaSil

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-