-

10 ocak perşembe İstanbul'da okullar tatil olacak mı 10.01.2013

9 Ocak 2013 Çarşamba yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar


Konuyla ilgili olarak henüz resmi bir açıklama yapılmadı ama tahminlerimize göre 10 ocak 2013 perşembe günü okulların tatil olma ihtimali zayıf. Şu ana kadar resmi makamlar tarafından 10 ocak perşembe İstanbul'da okullar tatil edildi açıklaması gelmedi. Şayet tatil kararı çıkarsa açıklama saat 18.00 civarında  yapılacaktır.


İstanbul'da devam eden olumsuz hava koşulları nedeniyle  il genelinde  iki günlük tatil verilmesinin ardından  gözler  bu kez  de 10 ocak  günü hakkında  verilecek karara çevrildi..

İstanbul'da kar yağışının etkisini  kaybetmesiyle  birlikte  tatil beklentisinin az  olduğunu  belirtelim..

Tersi  bir durum olursa  sayfamızda  güncelleme  yapacağız..




24 yorum :

  1. bogaz koprusu kapaliymis karsi yakadan okula gelen rkadaslarim var.gelmek zorundalar cunku sinav var bu yuzden 10 ocakta tatil olmali

    YanıtlaSil
  2. noluuurr yarın tatil osunn soraa bida yapmayın allh rızası ıcın cok soğukkkk

    YanıtlaSil
  3. Kar yağmıo ama heryer buz tutmuş bu nedenle son 1 gün daha tatil olmalı...

    YanıtlaSil
  4. nolurrr yarın da tatil olsun valı amca buraları cok soğuk dısarı cıkamıyoz nolur vali amaca acıyın bi guncuk dha yapın sora istediğinizi yapın allhınınızı seviyosanızzz çıkarsak donarız bir montum la usuyorum cuumaa son ozamn yapın vali amcaaaaaaa nolurrr

    YanıtlaSil
  5. vali amca lütfen yarın okulları tatil et istanbul'un bazı yerlerinde kar hala var ve yerler buz tutmuş okula servisle gitmeyenlerde var

    YanıtlaSil
  6. lütfen tatil yapın benim çocuğum okula servisele gidiyor okulu uzak olduğu için bende güvenemediğim için okula gitmesine izin vermiyorum hemde her yer buz tutmuş bu yüzden servis kayabilir bu yüzden istemiyorum ve çocuğumun devamsızlık yapmasını sağlıyorum o yüzden tatil olmalı !!!!

    YanıtlaSil
  7. tatil olsun!!!!

    YanıtlaSil
  8. Ben Lise öğrencisiyim yarın sınavlarımız var ve yollar buz içinde bu nedenle okula gitmemiz zorlaşıyor. Hem daha çok çalışabilmek için hemde devamsızlık yapmamamız için 1-2 gün daha tatil edilmeli...

    YanıtlaSil
  9. tatil olmalı bence benim arkadaşlarım göz dağından geliyorlar ve biliyorsunuz ki çok soğuk oluyor oralar gözdağından pendiğe gelene kadar allah korusun bir kaza yaşanırsa bi düşünelim bence okullar tatil olmalı 2 gün daha veya 1 gün daha yollar buz tutmuş halde adım atarken insan korkuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın bende gözdağında oturuyorum

      Sil
  10. vali amca nolurrrrr sırf ogrenciyimdie deil hem yollar kotu servisler çok gecikiyor hem de 2 sınav iptal oldu kar yuzunden hadi son bi gün daha vali aca hadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  11. Kesinlikle tatil olmalı.

    YanıtlaSil
  12. nolurrr yarın da tatil olsun valı amca buraları cok soğuk dısarı cıkamıyoz nolur vali amaca acıyın bi guncuk dha yapın sora istediğinizi yapın allhınınızı seviyosanızzz çıkarsak donarız bir montum la usuyorum cuumaa son ozamn yapın vali amcaaaaaaa nolurrr

    YanıtlaSil
  13. okula otobüsle gidiyoruz yollar buz tutmuş biz nasıl okula gidicez kimse düşünmüyomu?

    YanıtlaSil
  14. yollar daha karlı yaa tatil yapsınlar nolurrrrrrrrrrrrrrrr.........

    YanıtlaSil
  15. 2 gün daha nolur tatil olsun.

    YanıtlaSil
  16. Sayin valimiz ... bugun 16:18 de yolarin kayginligindan dolayi arabada kar lastigi olmasina ragmen arabimiz direge carpti . Eger yarin okullar tatil olmassa yarın beni okula birakirken o korku icinde okula gitmek istemiyorum . Bu nedenle diger vatandaslarimizinda bu olayi yasamisini istemeyiz eger bizim sesimizi duyuyorsaniz duyarrliliginizi ustumuzden esirgemeyin. Saygilarimla....

    YanıtlaSil
  17. vali amca burdan sana sesleniyorum duy şu öğrecileri ya allah aşkına nolursun duy!..

    YanıtlaSil
  18. nolur yarın istabul tatil olsun çünkü sınav olca vatandaşlık var ama salı ve çarsamba türkçe mat ve din sınavı vardı ama giremedik yarın okullar tatil olsun ki en azından bir gün daha dders çalışma vaktimiz olsun en azından daha yüksek not alırız kaç gündür dershaneden verilen bir sürü ödev test vs. ile uğraşıom ya doğru dürüst bi çalışamadım :(

    YanıtlaSil
  19. Bursaya da tatil olsun nolur ya.. kardeşim markete giderken kaymış.şimdi alçıda ayağı. bizde yarın okula gidersek zaten benim okulum çok uzakta.benim de mi ayağım kırılsın.bunu mu istiyorsunuz. =( burdan bursa valisine sesleniyorum. bi kere daha tatil yapın ne olur. Bari öğrencilerin halinden siz anlayın =(...

    YanıtlaSil
  20. vali bey lütfen okulları 1 gün daha erteleyın bakın bu kadar cocuk ıstıor bende3 o cocukların ıcındeyım duazınız olurum allahıma cok dualar ettım tatıl yapsın dıe ama ış sizde dor gozum acık izliyorum sızı ne olur acıyın bıze azıcık tatıl yapsak ne zararımızı allahınızı peygamberını sevıyorsanız yapın twıtterdada yazdım bunu size ne olur yaaa, =(

    YanıtlaSil

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-