-

Vatan Şaşmaz'lı metrobüs reklamı sosyal alemde gündem oldu

24 Nisan 2012 Salı yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

İstanbul trafiğine nefes aldırmak için hizmete sokulan, ancak yolcuların yoğunluktan nefes alamadığı metrobüs, bugünlerde şaşırtıcı bir reklam filmiyle konuşuluyor.

Metrobüslerde dönen reklam filminde zengin bir işadamını canlandıran oyuncu-manken Vatan Şaşmaz, işe makam arabasıyla değil metrobüsle gidiyor. Kendi şoförünün açtığı kapıya binmekten vazgeçen işadamı rolündeki Şaşmaz, metrobüsün dayanılmaz cazibesine kapılıyor. Metrobüsün en ön kapısından bütüm ihtişamı ve rahatlığıyla biniyor.

Kaptanın şaşkın ve hayret dolu gözlerle izlediği Şaşmaz, gülümseyerek boş koltuklardan birisine oturuyor. Cam kenarına oturup gazetesini keyifle okuyor, İstanbul'u seyrediyor. Yolculuk sırasında yüzünden tebessüm eksik olmuyor. Şaşırtıcı görüntüler bununla sınırlı değil. Boşboş aracın az sayıdaki diğer yolcuları da kitap okuyor. Tekerlekli sandalyeyle binenlere, görme engellilere yer veriliyor.
SANAL ALEMDE ESPRİ KONUSU
Sosyal paylaşım sitelerinde reklamla ilgili yorumlardan bazıları şöyle: 
- Ben de vatan şaşmaz'ın bindiği metrobüse binmek istiyorum.
- Bu seneki cannes film festivalinde fantastik filmler dalında bence büyük şansı olan filmdir. keşke gönderselerdi ödül kesin bizimdi.” (İtü Sözlük, nicmickistemiyorumben)
- Kazandığı paralarla metrobüs almış kendisine. Kıskandım” (Alkışlarla Yaşıyorum, muka)
-Vatan Şaşmaz ve diğer tüm ‘çağdaş’ insanları Zincirlikuyu’da görmek isteriz” (Alkışlarla Yaşıyorum, bycnr)
- Ben ilk kez bu reklam sayesinde metrobüs koltuğu gördüm.” (Ekşi Sözlük, limon kimyon zorro)
- Az sonra başına bi teyze dikilecek ve biraz sağa sola bakınıp kalkacaksın yerinden vatan, şaşmaz kuraldır bu.” (Alkışlarla Yaşıyorum, awni)
- En yakın zamanda vatan şaşmaz'ın tacize uğradığı, kavga ettiği, nefes alamadığı bir reklam çekmelerini istiyorum. (ekşi sözlük)
- Yanlış anlaşılmış reklamdır gençler az soluklanın hele. vatan şaşmaz bu reklamda metrobüs hattını tüm metrobüs filosuyla birlikte 49 yıllığına kiralamış bir işadamını canlandırıyor. (ekşi sözlük)
 

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-