-

Hilal Cebeci ne zaman kiminle evlenecek?

19 Mart 2013 Salı yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar


Seksi şarkıcı Hilal Cebeci, dün akşam saatlerinde başlayan fırtına sırasında yaşadığı korku dolu anları twitter takipçileriyle paylaştı. Birbiri ardına tweet atan ve korkularını takipçileriyle paylaşan Cebeci, yaşadıklarından sonra evlilik kararı aldığını duyurdu.
İşte Hilal Cebeci’nin korku ve aşk dolu tweetleri;
Fırtınadan uyandım çok korkunç bu nedır bole nezaman geçecek (
Ilk kez böle bir fırtına görüyorum sinirsistemim altüst oldu uykusersemi yataktan fırladım ballarım  napıcaz gecmicekmi bu
Bu Fırat’ından sonra evlenmeye karar verdım sevgılı herzaman yanında olamıyo balllarimm ben evlenicem
Ben yörüngeye gıdıyorum ballarım bu geceki fırtınadan çıkardığım ana fikir fırtına uyarısı yapıldığı an gece pijama partisi yapılacaktır
Eski sevgilimi arayıp aylavyuaylavyu duyulav mi yes ay du adlı eseri söyledim bu fırtına benım sinirlerimi oldukça bozdu ballarım bu saatte:)
ecdadımız yabancı kadınları köle olarak getirirmiş, şimdi bu kadınlar kendileri koşarak geliyolar TÜRK ERKEĞİMİZİN DAYANILMAZ CAZİBESİ OLEY
Hayatımda kimse yok; ama sorun değil. Çünkü sen aşkı basitleştirenlerden birisin, bense yalnızlığın hakkını verenlerden

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-