-

Serdar Kulbilge Derin futbol programında Canlı yayında açıklamalar yaptı

8 Mayıs 2012 Salı yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Futbolda şike soruşturması kapsamında PFDK tarafından 2 yıl hak mahrumiyeti cezasına çarptırılan kaleci Serdar Kulbilge önemli açıklamalarda bulundu.

Futbolda şike soruşturması kapsamında Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu tarafından 2 yıl hak mahrumiyeti cezasına çarptrılan kaleci Serdar Kulbilge Beyaz TV ekranlarında yayınlanan Derin Futbol programına açıklamalarda bulundu.

Geçtiğimiz sezon oynanan Gençlerbirliği - Fenerbahçe karşılaşmasında, müsabaka sonucunu etkilemeye teşebbüs etmekten dolayı aldığı 2 yıl hak mahrumiyeti cezasını değerlendiren Serdar; "Gerekli cevapları ve savunmamızı Etik Kurulu'na verdik biz. Ben şu anda 10 aydan beri işsizim. Sanki suçlu durumdaymışım gibi 10 aydan beri futbol oynamıyorum. Sezon başında konulan idari tedbirle ekmek tekneme el koydular." dedi.

Zor günler yaşadığını ve olanları çocuklarına anlatmakta güçlük yaşadığını belirten file bekçisi; "Benim iki tane çocuğum var, ben onların rızkını riske atar mıyım hiç. Yüklü miktarlarda para kazanan insanlarız neden kendi geleceğimi çocuklarımın rızkını riske atayım? Türk kamuoyunun bunu düşünmesini istiyorum. Konuyla ilgili olarak avukatımız gerekli yerlere gerekli başvuruları yapacak." şeklinde konuştu.
Kimsenin böyle işlere girmediğine inandığını söyleyen Serdar Kulbilge; "Ben neden ekmeğime ihanet edeyim ki. Kim ekmeğine ihanet eder? Ben herkesin masum olduğunu düşünüyorum. Kim neden ekmeğine ihanet etsin? Ben ekmeğimi neden başkasına vereyim. Ben bunu Arthur Zico'da öğrendim. " dedi.
13 seneden beri Süper Lig'de kalecilik yaptığını belirten Serdar Kulbilge, bu işten de alnının akıyla çıkacağına inandığını sözlerine ekledi.

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-