-

Songül Karlı kcoasından dayak mı yedi?

16 Mart 2013 Cumartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar


Songül Karlı eşinden dayak mı yedi? |  görsel 1

  "Şiddet haberlerini sadece yalanlayadabilirdi ama üstüne yaptığı bu açıklama durduk yerde insanın içine kurt düşürdü."

SONGÜL KARLI EŞİNDEN DAYAK MI YEDİ?
Ünlü sunucu Songül Karlı, eşi Metin Yüce'den şiddet gördüğü haberlerinin doğru olmadığını söyleyip, "Eşim kıskanç ama şiddete başvurmadı. Ben tam bir geyşa gibi davranırım. Eşimin ayaklarını bile yıkıyorum"açıklamasında bulundu.

Bu haftanın en ilginç açıklaması Songül Karlı'dan geldi. Şiddet haberlerini sadece yalanlayadabilirdi ama üstüne yaptığı bu açıklama durduk yerde insanın içine kurt düşürdü. Ünlü sunucu şiddet gördü de olayın üstünü örtmeye mi çalışıyor yoksa sadece bir dedikodu mu?
Songül Karlı'nın evlilği örf ve adetlerin de ötesinde. Son derece kapalı bir çevre. Halen ekranlarda olmasına da şaşırıyorum. Şiddet değil ama aralarında normal karı-koca kavgasının ötesinde bir şey yaşandığını tahmin edebiliyorum. Fakat Songül'ün dediği de doğru. Onu çok eskiden tanırım. İstanbul'da yaşayıp bir de sanatçı olmasına rağmen tam bir anadolu kadını gibi yaşar hayatını. Erkeğine fazlasıyla sahip çıkar. Kendinden çok ödün verir. Bir şiddet olayını örtbas ettiği filan yok. Söylediklerinde de çok samimi olduğunu düşünüyorum.

Sadece bir sanatçı olarak böyle özel konularını söylemesini doğru bulmuyorum. Gereksiz bir açıklamaydı. Çok mutlu bir evlilikleri var. İnşallah böyle devam eder.


SİNAN ÖZEDİNCİK / SABAH İNTERNET SİTESİ

 

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-