-

Justin Bieber Depresyonda mı - psikolojisi nasıl?

19 Mart 2013 Salı yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar


 Justin Bieber erken yaşta büyük şöhret yakalamanın bedelini ödemeye başladı.. Üst üste psikolojik sorunlar yaşayan genç şarkıcı bu sıkıntılı dönemleri nasıl atlatacak kimse bilmiyor. 
Rehabilitasyon merkezine yatmak istemediğini söyleyen Justin Bieber ‘Ben Lindsay Lohan değilim!’ dedi.

Justin, Twitter üzerinden yaptığı açıklama ile olay yaratttı:
“Eğer rehabilitasyon tedavisine ihtiyacım olduğunu düşünen birileri varsa bu onların kendi ahmaklığıdır. Bu çok komik çünkü ben 19 yaşında 5 tane albümü olan bir insanım.”

Son günlerde dünya basınında çocuk yıldızların küçük yaşlarda edindikleri şöhretin ileride kendilerini bunalıma sürüklediği konuşulmuştu.
“Ben, her gün insanlar beni izlerken ve eleştirirken, gözler önünde büyüyorum. Oldukça iyi şeyler başarıyorum. Beni Lindsay Lohan ile karşılaştıranların 2012 vergi ödemelerine bir bakın derim.”
Geçtiğimiz hafta iki saat gecikmeli çıktığı konser nedeniyle skandala sebep olan Bieber için umutsuz olanlardan biri de eski sevgilisi Selena Gomez.
Bir kaynağa göre, Gomez, eski sevgilisi için “Bence tedaviye ihtiyacı var. Üzerindeki yoğun ilgi ona büyük çöküş yaşatabilir.” dedi.
Justin Bieber ‘Ben, Lindsay Lohan değilim!..’ |  görsel 1

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-