-

Adil Karaca kimdir - biyografi - Rusya'daki Türk

11 Mart 2013 Pazartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Moskova'da sahneye çıktığı eğlence yerlerinde yoğun bir ilgi ile karşılaşan ve bestelediği parçaları söylerken
Türkçe bilmemelerine rağmen çok sayıda genç kızın eşlik ettiği Adil Karaca'nın adı Türkiye'de hiç duyulmamasına rağmen Rusya'da hızla yayılıyor...

Türkiye'de başarısız geçen şöhret denemelerinden sonra Moskova'ya, arkadaşlarının "Git orada Türk restoranları var, çıkar söylersin. Para kazanırsın" dediği için geldiğini söyleyen Karaca, şöyle konuştu:

O günlerde biri bana 'bir gün Rus kanallarında kliplerin dönecek, sokakta seni görenler gelip imza isteyecek' dese benimle dalga geçtiğini düşünürdüm. Ama ben sesime çok güveniyordum..
Burada çok kötü günler geçirdim, çıktığım restoranlarda uyuduğum günler oldu, ancak yılmadım. Bir gün Rus şarkıcı Sergey Zverev ile yaptığımız 'Kimyam değişti' düeti ve devamında çektiğimiz klip ilgi görünce tanınmaya başladım...


Zaten beni dinleyenler benden gelip albümümü nereden bulacağımı soruyorlardı. Ben de Moskova'da albüm çıkarmaya mecbur kaldım ve 'Bomba' adlı albümü yaptım...


Sonrasında aynı isimli şarkıya da klip çektik. Bu klip ile birlikte artık daha çok tanınmaya başladım."



Moskova-da sahneye çıktığı eğlence yerlerinde yoğun bir ilgi ile karşılaşan ve bestelediği parçaları söylerken...
 


Burada çok kötü günler geçirdim, çıktığım restoranlarda uyuduğum günler oldu, ancak yılmadım. Bir gün Rus şarkıcı Sergey Zverev ile yaptığımız -Kimyam değişti- düeti ve devamında çektiğimiz klip ilgi görünce tanınmaya başladım...
 

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-