-

10.01.2013 İstanbul'da okullar tatil mi - 10 ocak 2013

9 Ocak 2013 Çarşamba yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar


SON DAKİKA FLAŞ GELİŞME: İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu beklenildiği gibi 10 Ocak 2013 tarihinde okulların tatil olmayacağını açıkladı... 





Artık istirahate çekilin,yarın erkencisiniz.Sevgili ailelerinize selamlarımı tekrar ediyorum.İyi geceler.SİZİ SEVEN VALİ AMCANIZ.
Tweet atan öğrencilerimizden bir grup gençleValilik konutta yapacağımız sohbet ve tanışma programı şanslılarını sömest öncesi açıklayacağım.
Anlatılacak konuşulacak sohbetlik çok mevzu var gene görüşürüz,Dediğim gibi yarın okuldasınız,derslerde başarı dileklerimle sizi öpüyorum.
Bu muhteşem tweetleri atan bir grup gençle bizim evde bir tanışalım diyede arzu ediyorum.Misafirlerle tatil ve kar üzerine sohbet ederiz.
Bu nedenle sizlerle mizah yönü güçlü gençlerimizle gurur duydum.Ülkemin gençliği gerçekten çok güzel.Sizin için gönülden dua ediyorum.
Bir şey daha paylaşacağım tweetler gerçekten müthiş mizahlarla doluydu.Yazarken aklıma gelenler nedeniyle kendimi tutamıyor şu an gülüyorum
Size asla nasihatler vermek için yazmıyacağım.Zaten hepiniz çok akıllı gençlersniz.Tatil için attığınız tweetler zeka kıpırtılarıyla doluydu
Bana inanmak istemeyen,yok Vali amca ne özliyeceğim diyen bu tweetlerimi muhafaza etsin 20 yıl sonra tekrar okusunAllah hepinize ömür versin
Sonra okul günlerini hatırlar ve keşke hiç tatil olmadan hep okulda olsaydım dersiniz.O nedenle her günün kıymetini bilerek okula gidiniz.
2 günlük kar tatili bitti.Herşey biter,güzellikte dertte biter.Hasılı zaman biter,Yaşlar büyüyünce bizim gibi ah ah dersiniz ve üzülürsünüz.
Okullarımız,yuvalarımız ve gönüllerimizin güzelliği sevgili gençler,yarın sınıflarınızda arkadaş ve öğretmenlerinizle birlikte olacaksınız.




İstanbul'Da devam eden olumsuz hava koşulları nedeniyle  il genelinde  iki günlük tatil verilmesinin ardından  gözler  bu kez  de 10 ocak  günü hakkında  verilecek karara çevrildi..

İstanbul'da kar yağışının etkisini  aybetmesiyle  birlikte  tatil beklentisinin az  olduğunu  belirtelim..

Tersi  bir durum olursa  sayfamızda  güncelleme  yapacağız..




10 yorum :

  1. lütfen okullar tatil olsun

    YanıtlaSil
  2. yarında okullar tatil olsun ne olur

    YanıtlaSil
  3. lütfen tatil olsun okullar her taraf buz ya kayıp düşüyoruz

    YanıtlaSil
  4. aynen hertaraf buz yolda yürüyemiyoz bugün bana araba carpıyodu buz nedeniyle

    YanıtlaSil
  5. Yarında tatil olsun her yerr buzz cumaa giderizz .s

    YanıtlaSil
  6. Vali Bey lutfen okullari tatil edin son 1 gun her yer buz tutmus durumda benim oğlum istanbul bahcelievlerde okuyor evimiz uzak yarın sinavi var ve ben bu şartlar altında okula cocugumu yollayamam hadi onu gectim buzlanmadan İETT ye binen ogrencilerde okullarina gitmekte zorluk cekecekler Yarindan sonra havalar zaten duzeliyor. Rica ederim yarin tatil edin saygılar sevgiler .

    YanıtlaSil
  7. bahçelievlerin ne tarafıdan oturuyo teyze :D

    YanıtlaSil
  8. Erkan Avci Endüstri meslek lisesinde okuyor oglum

    YanıtlaSil
  9. bence iyi oldu hem ben arkadaşlarımı özlemiştim son senem derslarde kaçtı 2 gün az değildi bence ama gerçekten hava çok soğuk ve heryer buz oda bi sorun bence yinede iyi oldu herkese iyi geceler

    YanıtlaSil

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-