-

Sosyal Medyanın gücü Lösev'e ambulans aldı

12 Aralık 2012 Çarşamba yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar


Sosyal medyanın büyük gücü ve önemi bir kez daha ortaya kondu.
Ceyhun Yımaz'ın başlattığı#12aralıktalöseveambulansalıyoruz hareketi Twitter'da yankı uyandırdı.
Ünlü komedyen Ceyhun Yılmaz’ın başlattığı ve Toyota Türkiye’nin desteklediği#12aralıktalöseveambulansalıyoruz hareketi kamuoyunda yankı uyandırmaya devam ediyor. “Lösev İçin Ambulans” sosyal sorumluluk projesi Türkiye’nin önde gelen birçok ismini ve sosyal medya kullanıcılarını Twitter üzerinde aynı amaç için bir araya getiriyor. Sosyal medya fenomenlerinin tweetleri sanat ve spor dünyasının önde gelen birçok ismi tweet ve videoları ile bu projeye destek veriyor. Sosyal medya kanalı Twitter’ın kullanılacağı ve Toyota Türkiye’nin LÖSEV’e 100 bin TL bağışlayacağı sosyal sorumluluk projesine destek yalnızca tweet atılarak sağlanacak. “Lösev İçin Ambulans” projesi kapsamında Ceyhun Yılmaz ve 21-41 Sosyal Medya Danışmanlık Hizmetleri ücret almayacak.
Bugün Twitter gündeminde ise kullanıcılar #LÖSEVeAmbulansAlıyoruz hashtagini en az bir kere yazarak desteklerini sürdürüyorlar.
Ceyhun Yılmaz projeyle ilgili olarak sosyal medyadan yaptığı açıklamada; "Toyota Türkiye ailesi, LÖSEV’in ambulans eksiği konusuna dikkat çekmek için başlattığımız “#12aralıktaLöseveambulansalıyoruz” kampanyasını sahiplenerek, sosyal sorumluluk çerçevesinde karşılık beklemeden şartsız olarak bu katkıyı yapmayı geçtiğimiz hafta kabul etti. Konu hakkında 100.000 TL tutarındaki bağış protokülünü Cuma günü Toyota Türkiye ekibiyle beraber LÖSEV’e teslim ediyoruz. Bu hayalin gerçekleşmesinde emeği geçen herkese çok teşekkürler" dedi.

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-