-

Yiğit Bulut'a yumurtalı saldırı (Onsekiz Mart Üniversitesi)

30 Kasım 2012 Cuma yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

'Kim bana kartvizitini fırlattı?'

Kanal 24 Genel Yayın Yönetmeni Yiğit Bulut Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi'nde “Türkiye’de Başkanlık Sistemi ve Siyasetin geleceği” konulu bir konferans verdi. 


Konferansın sonunda yumurtalı saldırıya uğrayan Bulut, yumurta atanlara, 'Kim bana kartvizitini fırlattı?' diye seslendi.

Bulut sahnede konuşurken yumurta fırlatan öğrencilerden biri "Cezaevindeki öğrencilerin durumu ne olacak? Siz ve sizin gibi AK Parti taşeronlarını burada istemiyoruz" dedi.

Bu sözlerden hemen sonra bir grup, Yiğit Bulut'a yumurta fırlattı. Görevliler şemsiye açarak Yiğit Bulut'u korumaya çalıştılar.

Yumurtalı saldırı sonrasında Yiğit Bulut “Kim bana kartvizitini attı?” dedi. Bulut yumurta atan kişiyi “ideolojik olarak kandırılmış” olarak nitelendirerek “O kişi benim kadar solcu olamaz. O arkadaşı kurtarmamız lazım” dedi.

Konferansın sonunda Yiğit Bulut’a teşekkür eden ve teşekkür plaketi takdim eden ÇOMÜ Rektörü Prof. Dr. Sedat Laçiner ise “Protesto demokratik bir haktır. Ancak insanlara yumurta vs. atmak fiziki saldırıdır. Ancak fikri zayıf olanlar fiziki saldırıda bulunur, sözlü hakaret eder. Yumurta atanın fikri attığı yumurta gibi yerlerde sürünür. Söyleyecek sözü olan lütfen söz alsın bunu ifade etsin, kendisini bu hallere düşürmesin” dedi.

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-