-

Aziz Yıldırım: "Habertürk gazetesi Fenerbahçe stadına giremez"

14 Eylül 2012 Cuma yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar


Melih Gökçek'le aram olmamasına rağmen mutfakta konuştuk. Mehmet Ali Bey'le anlaştırdım. 29 Haziran'da seçim benim sayemde oldu. Hiçbir seçimde kimseyi önermedim. Hiçbir yere tavsiyem olmadı. Ben net konuştuysam başkan ve yönetimle konuştum. Her şey söylediler. Nerede Aziz Yıldırım'ın konuşması. Bir tek iyi hakem verin demişimdir. Hakem iyi idare etsin diye "Oğuz Bey'i de verin" demişimdir. Neden herkes gerçekleri çabuk unutuyor. hakem yapınca sorun yok, biz yapınca hemen ceza. Rakiplerin bize oynadıklarıyla diğerlerine oynadıkları aynı mıydı? Beni fazla konuşturmasınlar, ben çok şey biliyorum. Böyle şike davası olmaz. Resmimi basan gazetenin muhabirini stada almıyorum. Daha da ileri gideceğim. Ben yüz kızartıcı suçla içeri girmedim. Ben Fenerbahçe'yi şampiyon yaptığım için içeri alındım. Fenerbahçe şampiyon olmasaydı bu operasyon olmazdı. Ben o gazeteye gitsem beni içeri alırlar mı? UEFA, TSYD'yi tanımaz, beni tanır. TSYD sadece bir dernek. Benim için o resim şereftir. Ama o yapılan etik değil. TSYD işlevini yerine getirsin sonra gelsin benimle muhatap olsun. Bütün akreditasyonları ben yapacağım. Ne kadar emekli varsa yukarıda. Alakasız insanlar geliyor, sonra yer az geliyor.

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-