-

Alex De Souza: Şike davası hakkında Konuşursam Metrise Girerim

17 Mayıs 2012 Perşembe yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Alex, basın toplantısında da ‘ince’ mesajlar verdi. Brezilyalı yıldız, başkan Aziz Yıldırım ve şike süreciyle ilgili bir soruyla karşılaşırken, “Davayla ilgili düşüncemi es geçiyorum. Çünkü kendi düşüncelerimi kendi tarzımla söylediğimde, bu ülkede başkanın komşusu olacağımı düşünüyorum” yorumunu yaptı.

Kupayı Yıldırım’a armağan ettiğinin de altını çizen Sambacı şunları söyledi: Düşünün ki, bir insanın özgürlüğünden bir senesi alınmış durumda. O kadar zaman geçti, hiç bir şey kanıtlanamadı. Kanıtlanamamasına rağmen hala tutuklu. Bu kupayı herkesten fazla başkanın hak ettiğini düşünüyorum. Ben eşime sarılabilirim, taraftarla kucaklaşabilirim. Ama başkan uzakta bir odanın içinde. Ve bizi izliyor. Bu kupa başkanımıza armağan olsun.

‘F.BAHÇE'DE BIRAKMAK İSTİYORUM'
Alex, F.Bahçe’de kalıp kalmayacağıyla ilgili bir soru üzerine de topu Sarı-Lacivertli kulübe attı. Brezilyalı yıldız, “Fenerbahçe’de futbolu bırakma ihtimalim yüksek görünüyor. 1 sene daha kontratım var. Ama kariyerimi devam ettirmek istiyorum. Eğer hocamız, yönetim kurulumuz benimle olmak istediklerini söylerse, burada devam edip, ardından futbolu bırakmaktan mutlu olurum. Planlar dahilinde değilsem, yoluma

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-