-

Mustafa Ceceli ve eşi Sinem Ceceli kimdir Fotoğraflı anlatım

20 Aralık 2011 Salı yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar


'Mustafa Ceceli Omzumda Başın Eksik, Yatağımda Kokun, Tenimde Tenin Eksik Dinle' 

MUSTAFA CECELİ NİN ANNE VE BABASI İLK KEZ GÖRÜNTÜLENDİ İŞTE CECELİ NİN AİLE FOTOĞRAFI


2011 Mustafa Ceceli ve eşi Sinem Ceceli kimdir Fotoğraflı anlatım

Bizi Beğenmiyormusunuz :( Sol Tarafta Facebook Bizi Beğenin Butonundayız 

2011 Mustafa Ceceli ve eşi Sinem Ceceli kimdir Fotoğraflı anlatım

2011 Mustafa Ceceli ve eşi Sinem Ceceli kimdir Fotoğraflı anlatım

&&&[/b
Sezen Aksu'nun 'Hacı' şeklinde hitap ettiği aranjör Mustafa Ceceli’nin ismini şimdiden bir yere not edin; çünkü önümüzdeki birkaç yıl içerisinde bu ismi daha çok duyacaksınız. Henüz 26 yaşında bir aranjör olmasına rağmen müzik dünyasının peşine düştüğü Ceceli'nin www.elestiriyoruz.com dokunduğu şarkılar hit oluyor. Sezen Aksu'nun İkili Delilik, Gidemem ve Hükümsüz; Kenan Doğulu'nun Çakkıdı, Aklım Karıştı; Burak Kut'un Komple; Emel Müftüoğlu'nun Eğlenilecek Kızlar Evlenilecek Kızlar gibi dillerden düşmeyen şarkılarının düzenlemesini yapan Mustafa Ceceli,


www.elestiriyoruz.com yeteneği ve bilgisiyle Türk pop müziğinde çığır açacak gibi
...




Bir süredir Sezen Aksu’nun konserlerinde sanatçıya www.elestiriyoruz.com klavyesiyle eşlik etmeye başlayan Mustafa Ceceli’yi, Aksu seyirciye takdim ederken ona takılmadan da edemiyor: “Sarıya boyalı saçlarına, aykırı görüntüsüne bakmayın; o bir hacı. Kaç defa hacca gitti geldi, galiba çok günah işlediği için kendisini affettirmek istiyor





Mustafa Ceceli - Gel de Sen Konuş - Komik videolar izle
.” Sadece Sezen Aksu değil, müzik dünyasında hemen herkes Ceceli’ye ‘Hacı’ diye hitap ediyor. Kartonet kapaklarında adı değil, Sezen Aksu’nun taktığı isim olan ‘Hacı’ yazıyor. Ceceli ise böyle anılmaktan hiç rahatsız değil:]




 “Sezen Hanım’ın beni ‘Hacı’ şeklinde www.elestiriyoruz.com takdim etmesinden hiç rahatsız olmadım; ama ilk başlarda biraz utanıyorum. O konu çok hassas bir konu. Bu işlerin övünmesi olmaz, ama çok keyifli bir şey oldu. İzleyiciyle kaynaştık. Sezen Hanım, keyifli biri, bu konuda bana espriyle takılıyor.” 

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-