-

Facebook Hakkımda Yazıları için örnekler

24 Aralık 2011 Cumartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

KişiLik oLmayınca tipi neyLeyim ben..!
Eğer bir gün Bitecek diye Düşünüyorsan Bırak o gün bu gün oLsun !
senin hep ”seni seviyorum ama…” ların vardı. benimse ” ama seni seviyorum”larım
Hadi şimdi bana 1 Nisan şakası yap ”Seni Seviyorum” de Muhteşem inanırım… Nisan gitse ben koc…
Duasız Üşürmüş Ya Yürekler.. Üşüme Sen Diye Duam Sana Hediye..
Aşk Seni Bulabilirde Mesafe Koyabilirde … Dikkat Et G*T oLabilirsinde
G ‘ yi aLıorum sadece .. ‘ it ‘ sende kaLsın .. koLye yaparsın meseLa .. En azından aDın yazar üzerinde ..
Coooook Şerefsiz Gördüm Amaaaa ; Sen En Şerefsizinden özeL deRs aLmışsın beLLi ,D
YaLan zeka işidir,DürüstLük ise cesaret..Eğer zekan yetmiyorsa yaLan söyLemeye,Cesaretİnİ kuLLanda dürüst oLmayı dene..!!!
akLını ßa$ından aLmak isteMıyoRum , mümKünse akLı ßa$ında ßiriNi aLayım ßen ;D
umRumda mı Sanki tipLeriniz ? ~ c e k e m i y o r s u n u z – b e n i ~ bari – beLLi – etmeyiniz ,D

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-