-

Kızlık zarı dikimi tecrübeleri - yorumlar ücret ve doktorlar

18 Mart 2013 Pazartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Türkiye'nin sosyal yaralarından biri olan kızlık zarı – bekaret sorununu internette rastladığım bir haber nedeniyle araştırmaya başladım.

Bu konu ile ilgili çarpıcı bilgiler aktarmaya çalışacağım...

Bekaretini kaybeden genç kızların ilk aklına gelen soru, “kızlık zarı dikimi kaç liraya yapılır?” Genç kızlar evlilik öncesi bekaretini kaybetmişse bunu tamir ettirmenin yolunu arıyor. Ailesinden para bulamazsa daha parayla cinsel ilişkiye girerek bu tamiri yaptırıyor. 


İnternette yüzlerce kızlık zarı tamiri ve dikimi yapan doktorlara ait internet sitesi var. Bu doktorlar genç kızlara sahte kızlık zarı verirken, evleneceği erkeği de aldatan bir çetenin en önemli üyesi haline geliyorlar.

Doktorlar internet sitelerinde sorulan bu soruları doğrudan cevaplamak yerine muaynehanelerine davet ediyor ve reşit bile olmayan kızı muayne ederek yırtılmayı tespit ediyor ve ücreti söylüyor.

Kızlık zarı dikim fiyatları her yıl artıyor. Bu arada genç kızları tuzağa düşürmek, onlardan yararlanmak isteyen sahtekarların varlığını belirtmeden geçemeyeceğim.Ücretsiz dikme karşılığında genç kızlarla ilişkiye giren azgın tekelerde yok değil. Bir kez yanlış yola girilince arkası geliyor. Çıkmak için yol ararken ormanda kaybolma ihtimali de var.

Leyla adlı bayan soruyor: Doktor bey kızlık zarı dikim ücreti hakkında bilgi almak istiyorum… Evlenmeden ne kadar önce bu ameliyat yapılmalıdır ?

Dürüst Doktor cevap veriyor:

“Leyla hanım kızlık zarı dikimi ücretini kalıcı yöntem olan Flep tekniğiyle yapmaktayız. Bu şekilde yapılan kzılık zarı tamiri sonrası kızlık zarınız eski halini alacaktır ve ne zaman ilişkiye girerseniz girin kanama olacaktır. Ücret hakkında bilgi için asistanımla görüşebilirsiniz…

*




Cansun adlı bayan soruyor:

Doktor bey kızlık zarı dikimi ücreti hakkında bilgi almak istiyorum. Sizin yanınıza daha önce bir arkadaşım ile gelmiştim, ona kızlık zarı tamiri yaptınız ve ilk gecesinde kanaması oldu…Şu anda çok mutlu bir evliliği var ve 2. bebeğine hamile. Ben bu ameliyattan çok korkuyorum ve hiçbirşey hissetmek istemiyorum, genel anestezi uyguluyormusunuz ?

Hipokrat yemini etmiş Doktor cevap veriyor:

Cansun hanım eğer hiçbirşey hissetmek istemiyorsanız işlemi genel anestezi altında uyutarak yapabiliriz…

*

Saliha adlı genç kız soruyor:

Doktor bey herkes sizi çok öneriyor ben de yazılarınızı yakından takip ediyorum. Muayene olmak için size gelmek istiyorum, muayene ücretiniz ve gerekirse kızlık zarı dikimi ücreti hakkında bilgi almak istiyorum . . .

Kızlık zarı dikiminde ustalaşmış doktor cevap veriyor:

Saliha hanım kızlık zarı muayenesi için gelebilirsiniz. Kızlık zarı dikim işlemini genellikle kalıcı yöntem ile yapmaktayız. İşlem ortalama 30 dakika sürmektedir. Müdahale sonrası evinize gidebilir ve ertesi gün normal yaşantınıza dönebilirsiniz…

Geçmiş olsun dileklerimle..

Jin. Op. Dr. ....
Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı

*

Merve adlı genç kız soruyor:

Doktor bey sevgilimle ilk ilişkimi yaşadım. Adet dönemindeydim ve 5. günümdeydim. Hiç acı hissetmedim ama kanama oldu bu kanama adetten dolayı mı yoksa kızlık zarımdan dolayı mı diktirmek istiyorum mümkün mü lütfen yardım edin çok korkuyorum..

Doktor hemen yetişiyor:

Merve hanım ilişki yaşadıysanız ve kanama olduysa kızlık zarınız yırtılmıştır… Muayeneye gelmenizi öneririm, muayene sonucunuza göre kızlık zarınızı kalıcı yöntemle dikerek onarabiliriz. İşlem sonrası kızlık zarınız eski yırtılmamış halini alacaktır ve ne zaman ilişkiye girerseniz girin kanamanız olacaktır…

*

Sözlenmiş bir genç kız olan Nazo soruyor:

Merhaba ben sözlüyüm. Sözlüm benle ilişkiye girmek istedi fakat ben kabul etmedim ama parmağını soktu, sonra ben yanından ayrıldım yarım saat sonra eve geldim baktım ki kan gelmiş, sizce bu nedir, bilgi verirmisiniz?

Doktor cevap veriyor:

Kızlık zarınız yırtılmış olabilir. Net bir cevap verebilmem için muayene olmanız gerekmekte . . .

*

Naz adlı genç kız soruyor:

Doktor bey merhaba. Erkek arkadaşımla birşeyler yaşadık, yalnız erkek arkadaşım parmağını soktu. 15 dakika sonra bir gün süren çok açık pembe renkte kanama oldu. Doktora gittiğimde doktor kızlık zarının 3'te biri sol taraftan yırtılmış dedi.. Hala kızsın ama bi daha ki ilişkide kanaman olmayabilir dedi.. Esnek midir, diktirsem ücret ne kadar olur?

Doktor cevap veriyor:

Merhabalar… 

Naz hanım eğer yırtık varsa ne kadar yırtıldığı önemli değildir, ilişki ile tekrar kanama genellikle gerçekleşmez. Kızlık zarınızı dikerek onarabiliriz. Kızlık zarı dikimini kalıcı yöntemle Flep kaldırarak yapmaktayız, bu yöntemle yapılan kalıcı kızlık zarı tamirini dilediğiniz zaman yapabiliriz, ne zaman evleneceğiniz önemli değildir, kızlık zarı tamiri sonrası ilişki ile kanamanız olacaktır… Fiyat hakkında detaylı bilgi için sekreterimle görüşebilirsiniz.

Seda adlı genç kız soruyor:

Doktor bey ben erkek arkadaşımla ilişkiye girdim ama kanama olmadı.. Ben gerçekten olmadığını düşünüyorum ama o oldu diyor, neden kan gelmediğini öğrenebilirmiyiz?

DR: Seda hanım elastik tipteki kızlık zarına sahipseniz kanama olmayabilir. Bazen kanama çok az olur ve vajinal salgılarla karışarak farkedilmeyebilir. Net bir cevap için muayeneye gelmenizi öneririm . . .

genç kızların teşekkür mesajları:


Talia : Doktor beye ben de gittim, çok memnun kaldım. Hastasıyla çok ilgileniyor ve her zaman telefonla ulaşabiliyorsunuz. Çok ilgili bir doktor. Kendisine her zaman gidicem…!

*

Zeliha: Doktor beye ben Almanya'dan gelerek kızlık zarı dikimi yaptırdım. Ben de doktor beyi internetten buldum. Çok iyi birisi, diğer kendini beğenmiş doktorlar gibi değil. Kendisine rahatlıkla her şeyinizi anlatabilirsiniz. Ben ameliyattan bir ay sonra evlendim. Kanamam ilk kanamam gibi oldu, herhangibir problem yaşamadım… Eğer bu ameliyatı yaptırmak istiyorsanız hiç düşünmeden .......... beye gidin derim… Fiyatlar ve ödeme hakkında da hastalarına çok esnek davranıyor… ben taksitle ödeme yapmıştım . . .

*

Elif E. R. : Çok ilgili, hastasını rahatlatan bir doktor… Ben böyle doktora şimdiye kadar rastlamadım . . . Ameliyat sonrası herşey yolunda gitti… Mutlaka gitmenizi öneririm . . .

*

Yıldız : Bana Doktor bey kızlık zarı dikimi , daraltma ve labioplasti ameliyatı yaptı… Ben şu an için evlenmeyi düşünmüyorum ama kendimi psikolojik olarak çok iyi hissediyorum. Daha bir hafta önce tam depresyondaydım. Bana psikiyatri doktorum bu işlemi yaptırmamı önerdi. .......... beyi bulduğum için çok şanslıyım… Herkese öneririm…

*
Tuğçe: Doktor bey size sonsuz teşekkürler…. İlk gecem problemsiz geçti, herşey bana anlattığınız gibi oldu. En yakın zamanda kontrol için gelicem, herkese sizi öneriyorum…

*


Başak: Doktor bey Allah sizden razı olsun, kanamam normal ilk günkü gibi oldu… Herşey için teşekkürler. Kontrolüme 10 gün sonra gelicem, sekreterinizden randevu alırım…

*

Tülin : Doktor bey düğünden sonra yurtdışına yerleştim, size tekrar uğrayamadım..Size herşey için çok teşekkür ederim, ilk gece hiç bir problemim olmadı.. Türkiye'ye geldiğimde ilk işim yanınıza gelmek olucak…


kaynak:yerelgundem.com

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-