-

Şota Arveladze'ye kim neden küfretti?

25 Şubat 2013 Pazartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Kasımpaşa Teknik Direktörü Şota Arveladze karşılaşma sonrası Fenerbahçeli oyuncuları yaylım ateşine tuttu. Karşılaşma sırasında kendisine sürekli küfür edildiğini kaydeden Şota Arveladze, “İlk defa ‘Türkçe bilmeseydim’ dedim. Bu kadar küfür hiç duymamıştım. Bu kadar fazla küfür eden futbolcuları ilk kez bir arada gördüm. Niye Türkçe biliyorum diye sordum. Oyuncular bize küfür ediyor. Helal olsun” ifadelerini kullandı.

Küfür edenleri görmediğini, sadece duyduğunu da sözlerine ekleyen Gürcü hoca, “Burası Türkiye, Avrupa standartlarında oynanıyor. Bize 2 metreden ana avrat küfür edilmesi de biraz ağır oluyor. Türkçe bildiğim için duydum sadece. Kimin ettiğini duyamadım. Sabah kalkıp işe geliyoruz. Birisi ana, avrat küfür etsin, olmaz” dedi.

Maça damga vuran penaltı kararı ile ilgili ise Şota şunları söyledi:
“Penaltı için ne diyeyim, herkes gördü zaten. Hakeme kötü demek istemiyorum ama çok hafif bir penaltı oldu. Seyircinin etkisi altında kaldı. Büyük oynuyorsan hakem olarak Şampiyonlar Ligi’ne gitmek istiyorsan o baskıyı yeneceksin”  
Kasımpaşalı oyuncu Adem Büyük de “Futbol sadece bir eğlence. Kimsenin küfür etmeye hakkı yok. Hepimiz burada işimizi yapıyoruz. Maçta yaşını başını almış adamlar daha terbiyeli olmalılar. Ukalaca davranıp küfür ediyorlar. Bu yakışmıyor, hepimiz aynı işten ekmek yiyoruz” diye konuştu.

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-