-

Aykut Kocaman ile Fatih Terim'in kavgası sürüyor

29 Kasım 2012 Perşembe yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar


Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman, Pendikspor maçından sonra da tartışma yaratacak bir söz sarfetti.


Gençlerbirliği karşılaşmasının ardından yaptığı açıklamaları, “Terim’e gönderme” olarak yorumlanan Kocaman’ın sözlerine Fatih Terim, “Benim tanıdığım, bildiğim Aykut, birine bir şey söyleyecekse, direkt söyleyecek kalitede ve kişiliktedir” demişti.
Aykut hoca, dün yayıncı kuruluşa, “Ben genele söyledim” dedi ama basın toplantısında da kendisine sorulan bir soruya verdiği yanıt, yeni bir tartışmayı daha doğurdu. Sarı-lacivertlilerin teknik patronu, “Terim size Aykut diye hitap etti. Bu da Fenerbahçelileri rahatsız etti. Sizi de rahatsız ediyor mu?” sorusuna şu yanıtı verdi: “Şu an gerginlik çıkarmanın bir anlamı yok. İsmimle hitap edilmesi, Fatih hoca veya herhangi biri tarafından beni bozmaz. Söylenen sözler kişiyi bağlar. Ben mümkün olduğu kadar insanlara hitap ederken dikkat etmeye çalışıyorum. Fenerbahçelilerin de bu konuda alınganlık göstermesine gerek yok. Bir bakarlar kişiye, söyleyene karar verirler. Beni hiç bağlamıyor ve rahatsız etmiyor.”

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-