-

Twitter'da ironi - Amerika Şehidene Ağlıyor - #AmerikaSehidineAgliyor

12 Eylül 2012 Çarşamba yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Twitter'da akşam saatlerinde ilginç bir olay yaşandı. Kullanıcılar Amerika Şehidine Ağlıyor başlığı altında Türkiye'de yaşanan terör olaylarına göndermede bulundular..
Hatırlanacağı gibi geçtiğimiz gün  Amerika'nın Lidya Büyükelçisi saldıraya uğrayarak can vermişti..

İşte Bazı Mesajlar..


"emniyet baskını 2 gün önce haber verdi,heroonlar tespit etti,generaller uyudu" #AmerikaSehidineAgliyor

Amerika ve Sehit kelimelerinin ayni cumlede kullanilmasi.. Hepsi emperyalist, insanin uzulesi gelmiyor. #AmerikaSehidineAgliyor

Hain saldırıya öfke çığ gibi büyüyor. Sosyal medyada örgütlenen bir grup Wall Street'te teröre karşı yürüdü. #AmerikaSehidineAgliyor

Başkan obamanın oğlu ingilterede burslu okusun çürük raporu alsın askere de hep miami li gençler gitsin yok canım!!

#AmerikaSehidineAgliyor Obama'dan Murdok'a çağrı: "Her şehit haberini de vermek zorunda değilsiniz"

#AmerikaSehidineAgliyor hey gidi Washington amca hey! Bak hele ülken ne halde! Teksaslı analar ağlamasın !!

LİBYA'DA BİR ŞEY YOK BEYLER CALL OF DUTY'DE 5 DAKİKADA GEÇTİM LİBYA'YI #AmerikaSehidineAgliyor

şehidlerin baba ocağına ateş düştü.babası "bir oğlum bu vatan uğruna öldü,gerekirse ben de giderim" dedi #AmerikaSehidineAgliyor

Siz hiç Los Angelas da bir villadan şehit çıktığını gördünüz mü !?

C.Stevensin annesi cenaze töreninde oğlunu yanki selamıyla uğurladı. ''Hainleri sevindirmeyeceğim'' sözü yürekburktu

Bunlar hep RUS oyunları.Rusların uşakları senatoyu terk edin! #AmerikaSehidineAgliyor


Facebook Profiline,¨¨Olurki Sehit Olurum Libyada,Sehidine Aglama,Bedevileri sevindirme Samanth'am... #AmerikaSehidineAgliyor

Pearl Harbor'da iki gemisi battı diye Hiroşima ve Nagazaki'yi yıkan Truman'ı özledim... #AmerikaSehidineAgliyor

NEREDESIN SEN BEYAZ SACLIM AL YANAKLIM #AmerikaSehidineAgliyor

#AmerikaSehidineAgliyor; oturdum bende ağlıyorum. Evde yas ilan ettim; laptopun kapağını yarıya indirdim, arka planı simsiyah yaptım!

Brokliynn yasta, barbekü partileri iptal edildi,Broadway de eğlenceler durduruldu... #AmerikaSehidineAgliyor

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-