-

Bursa'da ördeğe tecavüz eden A.Ç'ye sosyal medya tepki ve yorumları

13 Eylül 2012 Perşembe yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Bursa'da ördeğe tecavüz etmekten gözaltına alınan A.Ç'ye sosyal medya da tepkisiz kalmadı

Bu insanlık dışı skandala imza atan şahısla kimileri dalga geçerken kimileri şaşkınlığını gizleyemedi.

İşte Bazı Tepkiler:


Bursa'da 50 yaşındaki Salih A. ''Vak Vak'' diyen ördeğinin sözlerini ''Fak Fak'' olarak algılayıp,genç ördeğe oracıkta şaapıvermiş..

Bu arada tecavüz eden kişi A.Ç, ördeğin sahibi Salih A, aman karışmasın.

A.Ç gündem değişimine yaptığı büyük katkıdan dolayı hükümet tarafından 100 ördekle ödüllendirilmeli.

Salih A. Olayi yargıtaya taşınsa karar belli: Ördeğin rızası vardı.

A.Ç'yİ daha yakından tanıyalım... En sevdigi yemek:Pekin ördeği, En sevdigi şarkı:Yeşil ördek gibi, En sevdigi ünlü isim:Donald Duck

Ördek benim ördeğim olduğundan bir problem yok. Bizim damadın tercihi.

A.Ç Kazı yapıyodum kaz elimde kaldı espirisinden yola çıkarak ördekle beraber oldum

Ördeğin Suçu Ne? çok yakında karikatür olarak, flash animasyon olarak yer alır, demedi demeyin, şuan biri çiziyor bile kesin..

Yargıtaydan şöyle bir açılama bekliyorum ; '' Ördeğin kendi rızasıyla olmuş'' A.Ç nin cezasında indirime gidicez''

"Bu ördek bir harika dostum.." -A.Ç-

Tecavüzcüler Odası Daire Başkanlığı açıklama yapmış onlar bile rahatsız bu durumdan.Naptın

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-