-

Aziz Yıldırım'a sorulan sorular - #azizyildirimasoruyorum etiketi

13 Eylül 2012 Perşembe yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Aziz Yıldırım bu akşam  saat 21:00'da Ntv spor ekranlarında olacak. Taraftarlar Twitter’dan #azizyildirimasoruyorum tagiyle soru yolluyorlar..

İşte gönderilen sorulardan bazıları:

#azizyildirimasoruyorum tarım da kullanılması gereken gübre nasıl olmalı?Gübre'nin toprağa yansıması gerekiyor mu?

Emniyetteki sorgunuzda sürekli fırlayan şekeriniz, aylardır sessizliğini koruyor. Belli bi noktada sabitlediniz mi ? #azizyildirimasoruyorum

#azizyildirimasoruyorum 2009'da 3 yıl şampiyonluk kutlayacağız dediniz, 10-11-12 Kadıköy'de kutlandı. bu ilerigörüşlülük nereden geliyor?

Başkanım Teşvik verip Şike yapıp ardından milyonların önüne çıkmak için nasıl bu kadar yüzsüz olabiliyorsunuz

#azizyildirimasoruyorum 6 yıl 3 ay geçer mi?

#azizyildirimasoruyorum Şike yaptıysam Fenerbahçe için yaptım dediğiniz gün divan kurulunda alkış almanız sizi nasıl etkiledi?

#azizyildirimasoruyorum Vicdanınız rahatmı?Mikrofon alıp şov yapıyorsunuz,TVlere çıkıyorsunuz.Gece yastığa başınzı rahat koyabiliyormusunuz?

"tapelerde ana avrat küfrettiğiniz kişilerin yüzüne bakarken yüzünüz kızardımı ? #azizyildirimasoruyorum"

#azizyildirimasoruyorum Acaba ne zaman Fenerbahce baskanligini birakacak?

#azizyildirimasoruyorum Askerlik durumu ne iş ? Bi bacağı diğer bacağından 7 cm kısa mı?he bide NTV Spor'da Büyük HIRSIZ Aziz Yıldırım Var!

#azizyildirimasoruyorum Bizim köyün ordaki tarlayı kaça sürersiniz ?

#azizyildirimasoruyorum alex gibi değerli bi futbolcunun bunca yaptığı hizmetlerden sonra devre arası ayrılacağı söyleniyor bu doğrumu?

#azizyildirimasoruyorum Askerde ki ranzalar mi daha rahatti yoksa Metrisdekiler mi? Pardon siz askerlik yapmamistiniz.

#azizyildirimasoruyorum Şike yaptıysam fenerbahçe için yaptım derken misal olarakmı söylediniz yoksa ciddimiydiniz

@ntvspor #azizyildirimasoruyorum Neden Alex'e Mirsad Türkcan gibi teklif götürmüyorlar?Onun tecrübelerinden yararlanmıyorlar.?...

#AzizYildirimaSoruyorum Hep maneviyattan bahsettiniz. A.Kocaman ve S.Sahin gibi isimlerde direttiniz peki Ziegler'i neden gonderdiniz?

#azizyildirimasoruyorum senelerce kulüpte ön plana çıkan adamlara ''hain'' yakıştırması yaptın... kurduğun padişahlıkta memnun musun?

#azizyildirimasoruyorum mehmet baransu, ahmet çakar, erman toroğlu ile de bir rpogram yapmayı düşünüyor musunuz?

#azizyildirimasoruyorum Şike yaptığınız ispatlandı. Buna rağmen FB camiasının tam desteğini almayı nasıl başardınız?

#azizyildirimasoruyorum Sizin döneminizde oyuncu-hoca krizi hiç yaşanmadı veya bize yansımadı. Bu sene oluşan Alex krizini neye bağlıyor?

#azizyildirimasoruyorum Gaziantep maçından sonra şimdi Mersin İY maçında da anons yapmayı düşünüyor mu.Repertuara bir şeyler eklemiş mi ?

#azizyildirimasoruyorum 17 takımı üst üste koyup şampiyon olduğumuz sezon en çok acı çeken takım hangisiydi.

#azizyildirimasoruyorum ektiğiniz tarlalardan ne kadar gelir elde ettiniz ? Gelir gider dengesinde kârda misiniz yoksa zararda mi ?

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-