-

Aziz Yıldırım: "Türkiye Cumhuriyeti'nin menfaati,Fenerbahçe'nin menfaatidir"

13 Eylül 2012 Perşembe yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Aziz Yildirim:CAS davasi Türkiye Cumhuriyeti'nin menfaati doğrultusunda cekildi.Türkiye Cumhuriyeti'nin menfaati,Fenerbahçe'nin menfaatidir

Aziz Yıldırım: "Fenerbahçe hem kendi hem de Türkiye Cumhuriyeti'nin menfaatlerini düşünerek CAS davasını geri çekmiştir."

Aziz Yıldırım: "Türk Sporu'nun lokomatifine yapılmış bir lekedir."

Aziz Yıldırım: "Bu dosya'da ne varsa mesulu benim. Benim yüzümden yöneticilerimizi suçsuz yere içeride yatırdılar."

Aziz Yıldırım: "Ömrüm yettiği sürece bu olayla mücadele edeceğim. Fenerbahçe bunu haketmedi."

Aziz Yıldırım: "Hiç kimse bu basit şeylerle Fenerbahçe Spor Kulübü'nü şike ile suçlayamaz."

Aziz Yıldırım: "Bu bir şike davası değil. Varsayım ile dava olmaz."

Aziz Yıldırım: "Ben örgüt lideri olmam. Örgüt lideri olsam 2006 yılında da kurardım, 2011 yılında da kurardım."

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-