-

Abdullah söyle, Selçuk nerede - Selçuk İnan yine kadroda yok

11 Eylül 2012 Salı yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Türkiye Abdullah Avcı'nın Selçuk İnan'ı oynatmamasını tartışıyor.. Fenerbahçe stadında oynanacak Estonya maçı öncesi Abdullah Avcı'ya büyük öfke var. Tarftarlar "Abdullah söyle, Selçuk nerede" şeklinde tepkilerini dile getiriyorlar. 

hocanın Türkiye'nin en yetenekli ortasahası Selçuk Şahin'i oynatmamasına ben de bi anlam veremiyorum. Abdullah Söyle Selçuk Nerede.

Türkiye'nin en iyi orta saha oyuncusunu oynatmayan Avcı'ya soruyoruz: Abdullah Söyle Selçuk Nerede ?

O değilde; Milli Takımım fenerbahçe diyenler, Şimdi Bizim Abdullah Söyle Selçuk Nerede dememize kızıyor...


ulan içimden nasıl küfür ediyorum belli degil yatıcak yerin yok avcı!!!!!! Abdullah Söyle Selçuk Nerede???

Abdullah Avcı’ya sesleniyorum, Selçuk İnan şakan hiç komik değil, zaten hiçbirimiz gülmedik. Abdullah Söyle Selçuk Nerede

Abdullah Söyle Selçuk Nerede BEN SİZE GS TARAFTARI HIRSIZ DEDİM DEDİM İNANMADINIZ BAK NE OLDU ŞİMDİ ? DÜNDE FERNANDESİN SÖZLERİNİ ÇALDILAR.

Abdullah söyle selçuk nerede sen Aykut değilsin o kadar kredin yok paketler gönderirler adamı.

Abdullah Avcı nın dertleri var.Galatasarayın başına geleceğini hayal etti hep.Şimdide kendince böyle öc alıyor. Abdullah Söyle Selçuk Nerede

Sali günü kadikoye maça gidip "Abdullah söyle Selçuk nerede?"diye bagirmak şart..


0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-