-

Volkan Demirel'in spor muhabiriyle kavga görüntüleri video

28 Mayıs 2012 Pazartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Skandalların adamı, antipatikliğin kitabını yazan adam Volkan Demirel'in spor muhaberiyle yaşadığı kavganın videoları internete düştü

Avusturya‘da kampta bulunan A Milli Futbol Takımı’nın, sabah yapılması planlanan antrenmanın iptal olunca futbolcular ve teknik ekip şehir turuna çıktı.Tur sırasında tatsız bir olay yaşandı.

Futbolcular ve teknik ekibin şehir turunu görüntülemek isteyen HaberTürk Gazetesi foto muhabiri Vedat Danacı ile milli takım kalecisi Volkan Demirel arasında tartışma


Vedat Danacı’nın görüntü almasına sinirlenen milli kaleci, “Ben seni yazdım oğlum, seni evden aldırmazsam ben de Volkan Demirel değilim” diyerek foto muhabirinin üzerine yürüyünce araya takım arkadaşları ve yardımcı antrenör Tayfun Korkut girerek olayın büyümesini engelledi.

VOLKAN DEMİREL’DEN YANIT!

Olayın ardından Volkan Demirel twitter hesabından yaptığı açıklamada, “Bugüne kadar düzgün işini yapan kimseye saygısızlık yapmadım. Ancak ben de aynı saygıyı karşı taraftan bekliyorum. Bugün tatsız bir olay yaşandı. Gazeteci bir arkadaş izin günümüzde fotoğraf çekiyordu. Takım arkadaşlarım söylemesi ile ben de arkadaştan beni çekebileceğini onların istemediğini söyledim. Gazeteci arkadaş diğer gazetecilere haber verdi ve kalabalık oldular. Daha sonra ‘çekmek nasıl olur gör’ der gibi tahrik etti kendisi. Dileyen dilediği gibi algılayıp yorumlayabilir. Olay tamamen böyle yaşanmıştır. Bana birisi saygısızlık yapmadığı sürece kimseye saygısızlık yapmam” ifadelerini kullandı




0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-