-

Serdar Turgut'un Takım değiştiriyorum Galatasaray'ı bırakıyorum yazısı

14 Mayıs 2012 Pazartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Serdar Turgut'un Galatasaray'ın cemaatin takımı olduğunu iddia eden ve bundan sonra Galatasaray taraftarı olmayacağını anlatan samimiyetsiz yazısı sosyal medyada günün konusu oldu:

Serdar Turgut Yazısında şöyle diyor:

"Uzun zamandır düşündüğümü bugün açıklamam gerekiyor. Artık övünerek ´Galatasaraylıyım´ diyemiyorum. Bana mutluluk vermiyor Galatasaraylı olmak. Bugün takım değiştiriyorum ben. Oğlumun takımını tutmaya karar verdim bundan böyle.


Bu yazıyı uzun zamandır yazmayı planlıyordum ancak olayların birikmesini bekledim‚ izledim ve içimin iyice dolmasını istedim. Bir fanatik olmasam da insanın çocukluğundan bu yana tuttuğu takımı değiştirmesi gerçekten zormuş. Bu hep söylenirdi de bunu şimdi çok daha iyi anlıyorum"

Yazının devamı:
http://aksam.medyator.com/2010/02/25/yazar/4757/aksam/yazi.html

Gelen bazı tepkiler şu şekilde:

Serdar Turgut Gercegi: Serdar Turgut ile Oray Eğin Amerika'daydi. 300 emekçi isten cikartilirjen onlar 30 bin dolara şarap icmislerdi.

Serdar Turgut: "İşi futbol oynamak olan bir spor takımını cemaatin güç merkezi haline dönüştürme gayretini kabul etmiyorum."

Serdar Turgut gibi para'nın oyuncağı olmuş, onurunu ve kalemini beş paraya satan gibi "karaktersizleri" Fenerbahçe Taraftarı affetmeyecektir

Saraçoğlu'nda olay çıkaranların Ergenekoncu olduğunu yazan Serdar Turgut'a kafa yaptıran şey viski olmayabilir mi?!

pic.twitter.com/Pt9B1b5wSerdar Turgut: Ergenekoncular, Fenerbahçe camiasındaki Fethullah Gülen karşıtı hisleri fırsat olarak değerlendirdi

fenerbahçe,başbakan tarafından "terörist",serdar turgut tarafından"ergenekon"ilan edildi.korkuyor musunuz ki böyle bir kılıf takma çabası?

"Serdar Turgut" bu memlekette kalemi olan ne kadar boş konuşuyo senden mi ders alıcak fenerbahçe taraftarı

Ben de "Serdar Turgut" yine bir tenasul uzvu hakkında yazdı da mı TT oldu diyordum. Güya "Cemaatçi" GS bırakıp, FB'li olmuş!

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-