-

Ece Erken Beşiktaş'ın sanat danışmanı mı oldu?

14 Nisan 2012 Cumartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Ece Erken Beşiktaş'ın sanat danışmanı olduğunu duyurdu. Beşiktaşlılardan büyük tepki geldi.

Beşiktaş'ta sanat Ece Erken'den sorulur!


Ece Erken Beşiktaş'ın sanat danışmanı olduğunu duyurdu. Beşiktaşlılardan büyük tepki geldi.

Ece Erken resmi twitter sayfasında haberi şöyle duyurdu: "Beşiktaş kulübünun sanat danışmanı oldum, hayırlısı olsun, sayin baskanımız istedi, çalışmalara basladık. Allah utandırmasın"

Daha önce radyoculuk ve "Mavi Şeker", "Aç aç kazan" gibi programların sunuculuğunu yapan Ece Erken'in sanat danışmanı olması Beşiktaş taraftarları tarafından pek sıcak karşılanmadı. Tepkiler üzerine Erken Twitter'dan şu açıklamaları yaptı: Bugün herkese cvp yazdım,yoruldum:)arkadaslar Bjkli ünlüleri aynı çatıda toplamam istendi başkanımız tarafından,jest için ok dedim,olay bu:)

Ben sadece BEŞİKTAŞ'A askımdan karşılıksız tamam dedim,armaya asigiz..bu kadar büyütmeyin,bütün taraftarlara slm..yrnki maca odaklanın hadi)

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-