Bülent Ersoy'lu Azra Akın'lı Pepsi reklamı ünlüyü promosyon anlatmanın ötesine taşımak için çok gayret göstermiş, ajansın (Alametifarika) hakkını verelim. Reklam içinde hatırlatıcı ve komik unsur da bol. Fakat en iyi tarafı, üzerinde gerçekten iyi bir tartışma yaratma potansiyeli. Hem de peluş ayı filmi gibi ağırlıklı negatif değil, gayet olumlu/olumsuz görüşlerin eşit şekilde çarpışabileceği şekilde.
Pepsi markasına çok fazla olumlu şey katmayacak ama reklam hatırlanma liginde telekom reklamlarıyla başarıyla çarpışacak bir reklam olmuş. Tüm gereksizliğine, iyi yönetilmemişlik hissine rağmen absürd Japon reklamlarını hatırlatmasıyla ben reklamı sevdiğimi de itiraf etmek zorunda hissediyorum kendimi.
0 yorum :
Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.