-

24 Nisan 1996 Fenerbahçe Sahasının Ortasında Galatasaray Bayrağı

24 Nisan 2012 Salı yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Galatasaraylı taraftarlar efsane teknik Direktörleri Souness'in Kadıköy'de Fenerbahçe'yi cumhurbaşkanlığı kupasında yenip kupaya uzandıkları maçta sahanın ortasına Galatasaray bayrağı dikmesini anıyorlar.



"Ben GS'a geldiğimde, FB yöneticilerinden biri 'bu sakat ile anlaşma yaparak Galatasaray ne yapıyor' demişti. 9 ay sonra FB ile kupa finali oynadık ve onların stadında kazandık. Kendi kalemizin arkasında kutlama yapıyorduk ve bizim taraftarlar futbolculara elden ele dolaştırmaları için kocaman bir bayrak vermişlerdi. 

Bayrak benim elime geçip,onu dalgalandırdıktan sonra futbolcularımdan birine vermek üzere döndüğümde hepsi orta sahaya gitmişlerdi. Ben de elimde bayrakla orta sahaya koştum -ki bu gerçekten de dev gibi bir bayraktı- ve kulübeye baktığımda zamanında bana bu lafı etmiş olan   FBli yöneticinin yüzünü gördüm. Bu anda 'Sana kimin sakat olduğunu göstereceğim' diye düşündüm. Hayatımda yaptığım en cesur hareketlerden biriydi."

"1905'te Fener nerdeydi? Metin Oktay geldi, ağları deldi. Ulubatlı Souness bayrağı dikti..."


0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-