-

Serdar İnan kimdir - Hayatı - kariyeri - İnanlar Holding patronu

8 Mart 2012 Perşembe yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Serdar İnan kimdir?
 
1965'te Erzincan'da doğdu. Robert Kolej'in ardından İstanbul Teknik Üniversitesi Mimarlık bölümünden mezun oldu. Aile üyelerinin birçoğu mimar ve inşaat mühendisi olan İnan, üniversite yıllarında aile şirketi İnanlar İnşaat'ta çalışmaya başladı. 1995 yılında İnanlar İnşaat'ın Yönetim Kurulu Başkanı oldu ve bugüne kadar da 100'ün üzerinde önemli projeye imza attı.
 
İnşaatın dışında otomotiv, enerji ve turizm sektörlerinde yatırımı bulunan Serdar İnan, Mimar Sinan Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanlığı'nın yanı sıra İstanbul İnşaatçılar Derneği'nde (İNDER) başkan vekili olarak görev yapıyor. İstanbul Ticaret Odası, Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu ve İstanbul Mimarlar Odası üyesi olan Serdar İnan, İstanbul aşığı mimar olarak biliniyor.

İnanlar İnşaat’ın patronu Serdar İnan da kamera önüne çıktı. Üstelik Ağaoğlu’na nazire yaparcasına. Dün TV’lerde yayınlanmaya başlanan reklamda, Serdar inan, 3 projenin tanıtımını yaptı. Şu sözleri dikkat çekiciydi: “Göz boyayıcı değil, karın doyurucu’…
Serdar İnan, Ali Ağaoğlu’na benzer bir üslupla kendisini tanıttı. ‘Adım Serdar, soyadım İnan’ cümlesini kullandı. Ali Ağaoğlu da sık sık ‘Benim adım Ali Ağaoğlu’ diyordu.Arazilerde kapışan iki inşaatçı, ekranda da karşı karşıya geldi.İşte o iki reklam
ADIM SERDAR, SOYADIM İNAN

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-