-

atatürk üniversitesi uzaktan eğitim hemşirelik lisans tamamlama

14 Aralık 2011 Çarşamba yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Atatürk Üniversitesi Hemşirelik Lisans Tamamlama – Uzaktan Eğitim
Şu an hemşirelerimizin hepsi üniversite mezunu değil. İşte bu üniversite mezunu olmayan hemşirelerin, lisans tamamlama yapanlar için bazı İl Sağlık Müdürlükleri tarafından yayınlanmış bir haber var. Aynan kopyalıyorum.

Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Hemşirelik Lisans Tamamlama Geçici Mezuniyet Belgelerinin Teslim Edilmesi;

Atatürk Üniversitesi Hemşirelik Lisans Tamamlama Programı 2010/2011 öğretim yılında mezun olanların geçici mezuniyet belgelerini Müdürlüğümüz Eğitim Şube Müdürlüğünden teslim alabilmeleri için şahsen veya vekaleten (noter) müraacat etmeleri gerekmektedir.

İlgililere önemle duyurulur.

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-