-

Alara Tahincioğlu kimdir - İLK OLLG Türk kızı - Justin Bieber

3 Mayıs 2013 Cuma yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Justin Bieber Türkiye konseri bitti tartışmalar bitmedi. Geleneksel hale gelen Justin Konserlerinde One Less Lonely Girl şarkısı eşliğinde bir Belieber'a taç takma merasimi Justin Bieber'ın Türkiye konserinde  hangi Belieber'a nasip olacağı merakla bekleniyordu.

Bu şanslı kız Alara Tahincioğlu adında bir kız oldu. Justin'in sahneye aldığı Alara gayet rahat tavırları  ve sakinliğiyle dikkat çekerken sosyal medyada kızın  sosyetenin kızı  olduğu  10000 dolar karşılığında oraya çıkarıldığı konuşuluyordu.
Özellikle Justin'in karşısında  son derece rahat olması saçını düzeltmesi Belieberların büyük tepkisini çekti.
Alara Tahıncıoğlu'nun Twitter adresini bulmaya çalışan Belieberlar isim benzerliği olan başka bir adrese yönelince karışıklığa yol açtılar..
Daha sonra gerçek Twitter hesabı odluğu sanılan Alara  açıklamalar yapmaya başladı. Ancak hesap ferçek değildi.
Alara Tahincioğlu hakkında çıkan iddialara ve kendisine sorulan sorulara samimi yanıtlar verdi.
İşte Fake Alara'nın yaptığı açıklamalar:
Dünden beri döktüğüm göz yaşının haddi hesabı yok hayatımı siktiniz sadece utangaçım diye orospu oldum bukadar mı yani?

Kuliste Justine sarıldım.Evet sarıldım bundan utanmammı gerekiyor?Beni öptü Buda doğru fakat OLLG için 1 kuruş vermedim.Tacıda çöpe atmadım!
Türkiye'yi rezil ettiğimi düşünüyorsunuz evet o yüzden kuliste beni öpüp teşekkürler dedi
Justin provalarında hep pantalonunu düşürüyodu :D
Ağladıktan sonra gelen uyku en güzel uykudur.
Yemin ederim kıskançlıktan ne dediğinizi bilmiyorsunuz.Bizi rezil ettin diyorsunuz ama bir Belieber'a saatlerdir küfür ediyorsunuz.Yazık...
12 bavulla geldi sadece 2 tane yüzük bavulu vardı çok şaşırmıştım ona :O
Ek istek olarak 10 Büyük ayna ve 4 televizyon istemiş Justin
Ve otele hızlı girmesinin nedeni Justine 5000 tane tweet atılmış sakın otele girme seni öldürücez diye oda korkmuş.Dansçıları söyledi
Justin gayet mutluydu fakat kuliste kustu ve doktor ekipleri geldi.Yaklaşık 2 saat gecikti
Bana sarılmasını özledim..Kulağıma '' i love you'' demesini..
Dünden beri döktüğüm göz yaşının haddi hesabı yok hayatımı siktiniz sadece utangaçım diye orospu oldum bukadar mı yani?
Alfredo içeride Justin'e ''Nekadar heycanlılar dedi ve Justin de ''hadi Türkiyeyi sallayalım'' dedi :)
BUKADAR KÜFÜR EDİLECEK NE YAPTIM? JUSTIN BENİ SEÇTİ DİYE SÜRTÜK OLDUM.HERŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER ARTIK BELIEBER DEĞİLİM,MUTLU OLUN...
Kulisteki dansçılar her dakika yemek yiyiyor Lauren diye biri yoktu üzgünüm :/
İçeride bana orada sadece oturmamı söylediler konserin çabuk bitmesi gerekiyormuş.Justin hastalanmış.O yüzden geç çıktı.Olay bu.
Sahte Alara Tahincioğlunun Twitter adresi: https://twitter.com/AlaraThncioglu

Bazı Mesajlar:
OLLG Gerçekleri;
-Justin' e 10.000$ verdiler.
-Belieber değil. -Fan bile değil.
-Tacını yere attı.
CANIM SEN BUNA OLLG DEMİŞSİN AMA BU BİLDİĞİN SAÇIMI BOZMA JUSTIN
Canim sen buna Alara demissin ama bu bildigin torpilli kezban OLLG kizi.
OLLG kız İTÜ'nün sahibinin kızıymış arkadaşlar herşey para demekmiş yani
sizi secmedi diye bu kadar kiskancliga, yalana gerek var mi? Yabancilara da rezil ettiniz





0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-