-

7 Temmuz 2012 KPSS Sınavı Yorumları sorular nasıldı zor mu kolay mı?

6 Temmuz 2012 Cuma yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

7 Temmuz 2012 KPSS Sınavı Yorumları,
7 Temmuz 2012 KPSS Sınavı Zormuydu? Kolaymıydı?,
07.07.2012 KPSS Sınavı Sonrası Adayların Yorumları,
KPSS Yorumları
07.07.2012 tarihinde yapılan KPSS 1. ve 2. Oturum sınavlarına giren adaylar soruların zorluğunu, basitliğini (kolaylığını) bu sayfadan yorum yazarak paylaşıyor. Sizde KPSS sınavına büyük umutlarla girip karşılaştığınız soru zorluklarını veya basitliklerini yorum bölümden yazarak bizlerle paylaşın.

SINAV HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞIN…



evet sorular çok kolaydı bu sene. 100 nete anca 80 puan gelir

midkır

7 Temmuz 2012 13:00
sınav bencede kolaydı 2010 seviyesine yakın bi sınavdı.

o_nurr

7 Temmuz 2012 13:00
o kolaydı diyenler sınavdan sonra çalıştınızmı diye sorunca cevap şu:yooo

sinsilaz

7 Temmuz 2012 13:01
siz hangi sınava girdiniz ya:)

felixyardley

7 Temmuz 2012 13:01
eger cok kolaysa sımdıden turkıye 1.sı dıyebılırız.. osymm daha zorunu yapamdı galıba tum zorları aynı sınava koydu

szrhrbl031

7 Temmuz 2012 13:02
zr değildi gerçekten..sadece zaman aldı ve yetiştiremedik....kolay olmuş ama yetiştirememişssin ne fayda

15kırktanbüyük

7 Temmuz 2012 13:03
ya siz ciddi misiniz bunlar söylerken yoksa canınız mı sıkılıyor kafa bulmak için adam mı seçiyorsunuz böyle matematik soruları hangi yıl çıktı da kolay diyorsunuz siz

muhammedksk

7 Temmuz 2012 13:04
dalgamı geçiyonuz sınavın tipi değişmiş resmen türkçe dilbilgisine kaymış bikere türkçe 50 dkka sürermi ya mat destan gibi soru sorlmuş gk kolaydı çünkü öncül yoktu bilgi sorulmuştu

rana_iibf

7 Temmuz 2012 13:05
Sınav kolay felan değildi çift yıllarda dil bilgisi sorusu çıkmazken tek yıllarda 1-2 soru çıkarken 2012 kpss de yanlış hatırlamıyorsam 5 dilbilgisi sorusu vardı yorum sizin...

melih--

7 Temmuz 2012 13:06
70 puan almak için kaç net gerekir bu zorlukta sizce

muhammedksk

7 Temmuz 2012 13:06
erdo kolaydı ama çok denemez türkçe yüzünden. matteki paragtaf gibi sorulara gelince evet kolaydılar.

uraltay85

7 Temmuz 2012 13:06
şaka şaka. türkçeyle matematikte çok zorlandım

midkır

7 Temmuz 2012 13:11
turkce bırazcık kastırmıslar ama olur okadar yani.

erdo_54

7 Temmuz 2012 13:18
ciddi hazırlanan ... 2010 dada sınava girmiş tek bir adem evladı bu cümleyi kurmaz ! bu sene genel kültür biraz kolaydı, seçici sorular yine vardı... aama matematik ve özellikle türkçe zordu... arkadaşlar sınav sonuçları gelmeden ve sıralamamızı öğrenmeden sınav değerrlendirmesi yapmamakta fayda var.... ben bu sene soruları yetiştirebildiğime seviniyorum sadece ...

12 yorum :

  1. türkçede zorlandım matemetiği yetiştiremedim acaba zamanım olsaydı yapabilirmiydim diye düşünüyorum genel kültür fena değildi

    YanıtlaSil
  2. bu sınava kolay diyorsanız çıkmış soruları hiç çözmemişsiniz demektir. türkçe çok zordu. kesinlikle ösymnin soracağı sorular değildi. matemetik genel olarak zor değildi ama grafik soruları şu ana kadar çıkan en zor grafik sorularıydı. tarih çok zor değildi. coğrafya farklı ve zordu. yoruma dayalıydı. anayasa normaldi. bence puanlar düşer ama çok değil 3 4 puan oynar gibi geliyo.

    YanıtlaSil
  3. Geçen sene girdiğimde sorular çok kolaydı çünkü çalışmamıştım. Bu sene gece gündüz demeden emek harcadım denemelerde 30 dk sınav kontrol edilmiş bekliyor haldeydim. Gözetmen 15 dk kaldı dedğinde daha boş 10 mat sorum vardı. Sonuç olarak boş kalsada yetişti ama Dershanelerin zor genel kültür kolay genel yetenek sorularına çok zıt bir sistemde sorular çıktı. 50 çeşit yayın deneme çözdüm daha ben böyle ilginç sınav görmedim

    YanıtlaSil
  4. kardesım ne bısım turkce sorusuydu o oku oku bıtmesdı ıkı sık arasında kaldıgım ıcın tekrar okudum mat resmen battım son 15 dk da cografya ve vatandaslıgı zor yetıstırdım elım ayagıma dolastı resmen uzun paragraflı sorularıda bıraktım napım offffffffffffffff yabıde gecmıs sınav sorularına bakın dedıler

    YanıtlaSil
  5. BENCEDE KOLAY DİYENLER PEK HAZIRLANMAMAIŞTIR. BEN BU SINAV İÇİN TAM 9 AYIMI VERDİM,SAYISIZ DENEMEYE GİRDİM. BU KADAR ZOR MATEMATİKLE KARŞILAŞMADIM. GENEL KÜLTÜR KOLAYDI FAKAT COĞ. BİRAZ ZORLAYAICIYDI. TÜRKÇE SORULARIDA ÇOK FARKLIYDI 25 İN ALTINA DÜŞMEYEN BEN BU SINAVDA 25 ÇIKARIR MIYIM BİLMİYORUM...
    TOPLAM 95 SORU YAPABİLİDM:( SİZ TOPLAMDA KAÇ YAPTINIZ ARKADAŞLAR

    YanıtlaSil
  6. ben en fazla türkçe sorularında zorlandın ne onlar öyle ya sanki kastları var bize zamanın coğu ona gitti matemetik fena değildi ama soruların tamamıda tek seferde sorulmaz yani uğrastırdı grafikli soruya zamanım zaten hiç kalmadı en az27 28 net yaparken simdiden 1 yanlış 7 boşum var kim ne derse desin zordu tabiki bunu zamana da bağlıyorum

    YanıtlaSil
  7. - 6 ay önce ders çalışmak için işimden ayrıldım
    - bu sürede en fazla 4-5 gün cumartesi günü kafa dağıtmak için dışarı çıktım
    - günde 8-10 saat ders çalıştım
    - murat-karacan-deneyim-ihtiyaç yayınlarının tüm konularını,denemelerini ve 2001-2011 cıkmış sorularını çözdüm.
    arkadaşlar bu sorular hiçte normal değildi.artık kim yada kimler hazırladıysa kimse kazanamasın diye hazırlamış.bütün emeklerim boşa gitti.bu işte parmağı olanlar allahından bulsunlar hakkımı helal etmiyorum. bu sene tüm devlet kurumlarına tarikatların,dergahların adamları ve dayısı olan yeğenler girecek.zaten amac 2023. cumhuriyetide yok etcekler.şuanda bana yazdıklarımdan dolayı kızanlar olacak elbet ama,cumhuriyetci milliyetci atatürkçü kardeşlerim hepberaber göreceğiz bunaları.bütün umutlarım,hayallerim,geleceğim yıkıldı.27 yaşında adamım oturdum evde ağlıyorum.okadar doluyum ki.türk gencini bu duruma düşürenlerin allah belasını versin!

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar moral bozmayın bir tarihe coğrafyaya bakıp kolaydı diyorlar kesinlikle kpssnin en zor sınavıydı 105 in altına hiç düşmedim bundan 85 net gelir tahminen ,türkçe inanılmaz zordu...

    YanıtlaSil
  9. türkçeyi zamanada bağlayamazsınız sözelci olmayan biri için inanılmaz zordu...

    YanıtlaSil
  10. türkçe soruları anlaşılmıyordu çok vakit kaybettim matematiğe zaman kalmadı

    YanıtlaSil
  11. sınav kesinlikle zordu, onlarca denemede matematiği fulleyen ben 4 5 boşum var ve okuyamadım soruları. kesinlikle çok zordu, türkçe rezaletti.. insanalr moral bozmak içinmi kolay dioo???

    YanıtlaSil
  12. 2010 yılındakine göre gerçekten çok zordu. Türkçe soruları hem uzundu, hem de nasıl dilbilgisi soruları vardı öyle ya. genel kültürd soruları 2010 yılına göre gerçekten çok zordu. kolay diyenler herhalde çok çalışmıştı bu sınava ya da başka öğrencileri kışkırtmak için öyle diyorlar

    YanıtlaSil

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-