Sosyal medyanın önemi ve etkinliği, ünlü komedyen Ceyhun Yılmaz'ın twitter üzerinden başlattığı bir kampanyayla bir kez daha ortaya kondu.
LÖSEV'in (Lösemili Çocuklar Vakfı) bir ambulansının olmaması ünlü komedyen Ceyhun Yılmaz’ı harekete geçirdi. 6 Aralık günü oluşturduğu #12aralıktaLöseveambulansalıyoruz hashtag'i ile twitter’ı LÖSEV’e ambulans alımı için ayağa kaldıran Yılmaz'ın bu duyarlılığı kısa sürede yoğun ilgi gördü. Amaç bir firmanın paylaşım başına 1 TL vermesiyle toplamda 100 bin paylaşım yapmak ve LÖSEV’e bir ambulans alabilmekti.
Ceyhun Yılmaz'a, sanat, siyaset, spor, magazin camiaları başta olmak üzere birçok kesimden destek mesajları yağarken, en büyük destek ise Toyota Türkiye'den geldi. Firmanın twitter hesabından yapılan açıklamada "Toyota Türkiye ailesi olarak 12 Aralık’ta LÖSEV’e ambulans hediye ediyoruz" denildi.
haberturk.com
-
Ceyhun Yılmaz'ın LÖSEV’e ambulans alımı kampanyası
12 Aralık 2012 Çarşamba
yazildi.
Tweetle
Sponsorlu Bağlantılar |
0 yorum :
Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.