-

2012 LYS 1 Sınavı nasıl geçti - sorular nasıldı - kolay mı zor mu?

16 Haziran 2012 Cumartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

16 Haziran Cumartesi sabahı adayların ter döktüğü 2012 LYS 1 sınavı Matematik ve Geometri soruları nasıldı? İşte sınava giren adayların tüm yorumları;

2012 LYS sınavına başvuru yapan 619 bin 133 aday Matematik ve Geometri derslerine ait konulardan 80 soruya toplamda 120 dakika süre verildi. 80 sorunun 50′si Matematik 30′u ise Geometri derslerinden geldi. Geometri dersine ait 30 sorudan 8 tanesi Analitik Geometri konuluydu.

2012 LYS 1 sınavıyla ilgili yorumlarınızı buradan diğer adaylarla paylaşabilirsiniz. Sizin sınavınız nasıl geçti? 2012 LYS 1 sınavı kolay mıydı zor muydu?

Lanet olsun bu hayat nalet olsun bu sevgi.

10 geometri yaptım. beklediğim gibi geldi.

Ama matematikten 35 filan hedeflerken 30 soru işaretledim. 24 net anca gelir.

Seneye hazırlancam
------------

mat1 soruları yüzünden dert sahibi oldum ya 327832 dakikamı alıyor bir soru..

--------------------

her soruyu görmek için 1 kez çözmeye calıstım cıkmadıysa gectim. allahtan zaman yetti sonra boş olanlarada baktım ama 40 net fln mat gelir geo da15-20 arası beklediğim netlerden 5 net az geldi ikisindende

------
Ulan bunlar türevi nerelerine sokmuşlar çok merak ettim sınavda türev sorusu yoktu lan
------------

Şu soruları çözsünler de bakalım hatalarımıza.Kök7-kök3 üzeri x li soruyu da yapamadım.Mat-1 den soru kaçırmak beni kahrediyor
-------------
mat 35tane işaretledim 3-4 yanlış çıksa 30kalır, geo 21 işaretledim 2-3yanlış çıksa 19 kalır geçmiş olsun

----------------------
geo. beklemediğim bir şekilde kolaydı ama mat çok yorum sorusu vardı mat1 tarzı sorular yerine türev, integral fln olaydı iyiydi
----------

sınav ortalamanın üstündeydi mat2den çok mat1 gibi geldi geo da baya bi zorladı soru sen çizip cevaplıorsun ygsdeki gibiydi we baya zorlandım
----------

Vakit sıkıntısı yaşadım. Sorular çok zor değildi. Vakit ytmediğinden toplamda 7-8 tane sallamak zorunda kaldım 70 net üstü yalan oldu

22 yorum :

  1. zordu amk yine :/

    YanıtlaSil
  2. Kolaydı ama bn yetiştiremedm :( sneye kaldm.

    YanıtlaSil
  3. matematikten 26 soru yaptm 14 net anca gelir matematikte bana zaman yetmiyor.geometriden 6 tane yaptm 2 net zor gelir.Ösym yine ygs gibi ters köşe yaptı.

    YanıtlaSil
  4. Zordu mattan 22 geodan 15 soru isaretledim :S

    YanıtlaSil
  5. Çok zordu malesef

    YanıtlaSil
  6. Bence mat zordu.. Tabi bide heyecan var. Toplam 10 boş falan bıraktım :( inşallah fenim iyi geçer yoksa tıp kazanmak hayal olur

    YanıtlaSil
  7. bence sorular çok zor değildi ama fazla oyalayan ve zaman harcayan sorular vardı. Bu kadar sürede yetişmesi zaten imkansızdı hiç şüphesiz

    YanıtlaSil
  8. çooook zordu..ne tıpı abi mühendislik gelsin yeter !

    YanıtlaSil
  9. BUNE YAA COK ZORDU.

    YanıtlaSil
  10. sadece bana mı zor geldi yoksa gerçekten zor muydu matematik

    YanıtlaSil
  11. 70 kötü mü gerçekten

    YanıtlaSil
  12. hee 70 kötü -_-
    malmısınız kaç kişi 70 üstü abi?

    YanıtlaSil
  13. bence kolay sorularda vardı ama genel olarak orta zorlukda bi sınavdı. toplamda 7 boş bide yanlışlar... tıpı zorlar..

    YanıtlaSil
  14. BENCE ÇOK GÜZEL BİR SINAVDI EĞER ÇOK KOLAY SORARLARSA ÜST SIRALRADA İLK 5 BİN NERDEYSE HEP TAM YAPAR VE SIRALAMA ÇOK SIKIŞIR BUNU ÖNLEMEK İÇİN SECİCİ SORUDA LAZIM,, HELE FEN İLE BİRLİKTE İLK 200 KENDİNİ BELLİ EDER.BENİM 76.75 NETİM VAR.

    YanıtlaSil
  15. bence ÖSYM çok kaliteli soru yayımlıyor farklı kalıplar sunuyor ve bu ezberci zihniyete büyük bir vurgun, saygılar 79 net(vektör sorusu boş)

    YanıtlaSil
  16. ygs 456 puan 4440 sıralama lys1: mat 45d 4y 1b geo 27d 2y 1b
    not sadece deneme çözerek hazırlandım ve en kötü denemem bile bundan daha iyiydi. eğer 10000 soru çözmediyseniz yapabileceğiniz en iyi sonuç budur. saygılar R.Uğur

    YanıtlaSil
  17. çok güzel geçti. tembel tenekelere göre zor geçmiştir tabi. hak eden kazansın. tahminen 68 netim var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 68 netle sevinen tembeller var zaaa

      Sil
  18. sınav çok zordu çok farklı sorular vardı

    YanıtlaSil
  19. ya bi artis artis konuşmayın abi sınav zordu sıralamay bakcaz o havalananlarda bi taraflarına kına yaksınlar

    YanıtlaSil
  20. abi en cok ma2ye güvenirken o da beni hayal kırıklığına uğrattı doğru bende de hata var yeterince calışmadım ama mat2yle geometrinin genelini sorarsın eğri oturup düz konuşmak gerekirse zordu

    YanıtlaSil
  21. Aslında o kadar da zor değildi.Benim de normal denemelerimden 5-10 net düşük ama herkesin daha düşük.Mat:36/6/8 Geo:23/-/7

    YanıtlaSil

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-