-

İsrailli manken Bar Refaeli, yalnızlıktan dertli

2 Eylül 2012 Pazar yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar


İsrailli manken Bar Refaeli, yalnızlıktan yakındı
27 yaşındaki seksi model “Neden bekâr olduğumu anladım. Genellikle hep çekimlerde oluyorum ya da erken uyuyorum. Uçakta da hayalimdeki erkekle tanışma şansına sahip değilim. Çünkü hep işadamlarına rastlıyorum. Bir keresinde havalimanında yakışıklı bir işadamına rastladım. Ancak yanıma geleceğine, telefonda iş konuştu” dedi.

Taslak kaçakçısı: Bar ardından askerlik hizmetini engellemek için evlenerek İsrail'de bir skandala sebep oldu ve boşanma

Pretty in pink: 27 yıl İsrail giyim hattı Fox yüzü

Doğal güzellik: Model Bar Rafaeli bir moda onu sade güzelliğini gösterir sahilde ateş

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-