-

2012 Kpss genel yetenek - genel kültür sınav yorumları ve değerlendirmeler

7 Temmuz 2012 Cumartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

türkçe kazık gibiydi diğerleir normaldi türkçeyi bu sefer kasmışlar biraz bana gör tabiki diğer arkadaşlara kolay gelmiştir belki...

theono

7 Temmuz 2012 11:58
sorular 2010 a göre çok zordu...bilgiye dayalıydı

burcukspgl

7 Temmuz 2012 11:59
türkçe'de çoğu şeyi unutmuşum daha önceleri çok iyiydim şimdi fiilleri zamirleri bile unutmuşum inanamadım kendime :))

mat, evet bana da kolay geldi ama memur olduk ya ne takacağım diyip kafama takmadım öyle uğraştırıcı soru yapmadım :))

coğrafya iyiydi ya yok böyle bir şey!

tarih'te bir kaç soruda çok zorlandım onlar da hatırlamadığım için oldu.

allah bütün sınava giren arkadaşlarımıza zihin açıklığı versin, dün gece onlar için dua ettim, inş. kabul olur da onlar da memur olur allah'ın izniyle!

jnsr12

7 Temmuz 2012 12:02
Sorular çalışan için kolaydı

Keşke bende calissaydim şimdi üzüldüm

Önceki kpss gibi olmaz inşallah kimsenin hakkı yenmesin

demir014

7 Temmuz 2012 12:03
soruların zor olması sizin için avantaj olabilir.belli noktada yıgılmalar azalır

evlnck_memur

7 Temmuz 2012 12:08
bide süre bana yetmedi 2 saat özellikle o türkçede debeledim durdum 1 saatimi türke yedi :)

theono

7 Temmuz 2012 12:09
arkadaşlar aklımaza gelen soruları yazalım

mapi8

7 Temmuz 2012 12:11
artuklular kütahya eşkişehir darülkura miliyetçilik halkçılık kut tarih cevaplar

nlgn21

7 Temmuz 2012 12:12
Sınav iptal edilse keşke diyecek kadar zordu türkçe ve matematik.....

jıldız

7 Temmuz 2012 12:13
bende çalışamadığım için türkçenin sadece bana zor gelmiş olabileceğini düşünüyordum demek sizlerede zor gelmiş umarım çalışan arkadaşlar emeklerinin karşılığını fazlasıyla alırlar

allstar90

7 Temmuz 2012 12:15
türkçede oyalanmaktan matematiğe zaman yetiremedim..çok üzgünümmmmmm...2010 dan daha aşağı gelecek ğuanımmmm:(((((((

1a1aa

7 Temmuz 2012 12:16
şuan sadece ölmek istiyorum.hayatımda 1 sat türkçe için uğraştığımı hiç hatırlamıyorum.

u_mutt

7 Temmuz 2012 12:19
osym soru stilini tamamen değiştirmiş başka bişey demiyorum

coğrafyadaki nufus sorusun 1927 de ilk nufus sayımı yapılmasının coğrafyayla ne alakası var grafik mi vardı da ben görmedim allah belalarını versin

llenginll

7 Temmuz 2012 12:21
aklınızdakileir paylaşın nato toplantısı guney kore yaptım ekonomk toplantı istanbul,başbakan meclisi doğrudan çağıramaz ,cumhurbşkanı öenrisi sayısı 20 milletvekili,son başbakan inönü,bide bir şıkta yozgatı işaretledim doğrumu yanlışmı bilmiorum ...birde evlenem yaşı kaç yaptınız ben salladım 17 yaptım..

theono

7 Temmuz 2012 12:21
2010 dan daha düşük gelmemesi için dua ediyorum artık:(((((((((çok ktüyüm çok.

u_mutt

1 yorum :

  1. coğrafyadaki nufus sorusun 1927 de ilk nufus sayımı yapılmasının coğrafyayla ne alakası var grafik mi vardı da ben görmedim

    YanıtlaSil

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-