-

Kuzenime / akrabama aşık oldum ne yapmalıyım?

6 Mayıs 2012 Pazar yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Epeyce insanın başına gelen bir durum. Bunu anlattığınızda size genelde yanliş yaptığınızı söyliyeceklerdir. Aslında başkalarına fazla aldırmamalısnız. Kuzene aşık olmakla herhangi birine aşık olmak arasında bir fark yoktur. Heleki kuzeninizle beraber büyümemişseniz farklı yerlerde birbirinizden uzak yaşamış ve hayatınızın ilerleyen dönemlerinde yakınlaşma fırsatı bulmuşsanız böyle bir duygunun oluşması daha muhtemeldir.

-----
slm sanırım kuzenime aşık oldum... bu yaz tanıştım onunla almanyadan tatile geldi o zmn.. 15 gün hep beraberdik.. insanların içinde benimle pek ilgilenmiyordu ama akşamları ya da yalnız kaldığımızda ilgileniyordu gece 3e kadar sohbet olduğumuz oluyordu.. sonra onu bırakıp eve geldiimizde mesajlaşmaya başladık ama özel olarak bana mesaj atmamış bişey sormak için atmıştı ama sonra baya mesajlaştık hemde onun az türkçesiyle.. almanyaya dönünce unutur dedim ama bu seferde msnde sohbete devam ettik hatta bir kere akşam başladığımız sohbet ertesi gün 06:30a kadar devam etti.. ilk defa kuzenleriyle samimi olduğu için böyle davranıyor olabilir.. aslınbda bende ne hissettiğimi bilmiyorum aileden biri olduğu için kimseylede konuşmadım.. bide benden 1 yaş küçük..

-----

bende de öyle bi durum oldu ama ben acikladim ailemiz bize cok kizmisti hata 2 taraf küs oldular biz devam etdik sunun da ayrildik ve hala yazisiyoruz gene asil oluyoruz hic kimse umrumzda degil valla asiksan devam et fark etmez seviyorsan kabul etmelileri lazim bizim gibi olmayin

----
Arkadaşlar kafamı kurcalayan bişey var, bir insan kuzenine aşık olabilirmi?? Mantık olarak bana olmaz gibi geliyor, ama düşünüyorumda duygusal bakımdan çok farklı bir durum. Size şöyle açıklayayım benim bir kuzenim var, onunla 7 yıl önce tanıştık (ondan önce birbirimizi hiç tanımamıştık) belirli bir zaman sonra beni sevdiğini ve ayrılamayacağını söyledi ben ilk önce istemedim ama o kadar ısrar ettiki denemek zorunda kaldım, (ama her zaman sonu ne olacak diye düşünüyodum) gerçekten yapı olarak çok farklı çok ii biri, yani onunla farklı insanlar olarak karşılaşsaydık kesin evlenirdim. Daha sonra aileler duydu annem istemedi, tabi amcamlar falanda baya tepki göstermişler ben sonradan duydum, ama o sevgisi yüzünden hasta olmuş, benim okuluma gidip oraları gezmiş, yürüdüğüm yollarda yürümüş, klavyelere benim elim değmiştir diye dokunmuş... Sonraki günlerde bana bir hediye gönderdi, bende kabul etmeyip geri çevirdim. En son bana bir msj attı, artık seni istiyorum diye bende bırak artık beni ben nişanlanıyorum dedim o günden beri hiç aramadı. Geçenlerde nişanlandığını duydum nedense baya kötü oldum (Mantığım olmaz diyor, ama duygıularıma söz geçiremiyorum) böylesi daha ii diye kendimi avutuyorum ama akşam başka bir kuzenim, gerçekten çok seviyor, nişanlanana kadar seni sayıkladı durdu dedi. Ben aslında bu duruma alışmıştım ama akşam o sözler üzerine çok kötü oldum. Ya ben büyük bir yanlışmı yaptım, şimdi biliyorum hiç kimse bu duruma onay vermeyecek, bende onaylamıyorum aslında ama, mantığım doğru olanın bu olduğunu söylüyor, duygularıma ise söz geçiremiyorum. s

1 yorum :

  1. Ben de kuzenime aşık oldum ama o benden 6,7 yaş daha büyük geçenlerde dügünde dans etmek istedigini söyledi ve ettik aramızda bir elektirik oldugunu hissettim elini tutugumda titremeye başladı ve gözlerini benden kaçırmaya basladı.Sizce ne yapmalıyım? Ve beni sevdiginide sanmıyorumm :(

    YanıtlaSil

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-