-

Jose Mourinho'nun Galatasaray maçı öncesi basın toplantısı

8 Nisan 2013 Pazartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar


Real Madrid teknik direktörü Jose Mourinho, Galatasaray ile yarın oynayacakları Şampiyonlar Ligi rövanş maçı öncesinde soruları yanıtlıyor.


Nasıl bir maç bekliyorsunuz?
Zor bir maç bizi bekliyor. G.Saray'ın iyi oyuncuları harika bir taraftarı var hocası var. Benim yarınki amacım yarın da kazanmak. 
Eşleşmeden  sonraki beklentiniz neydi
Çeyrek finalde her takım iyi. Ama Real Madrid-Barcelona ya da Bayern Munihi' beklemiş olabilir herkes ama başka iyi bir takımla eşleştik. Kayseri'de maçı izledim G.Saray çok saygı duydum ve ilk maçta 10 dakika golü bulduk yine aynı saygıyı duyucam. Yarı finale gitmek istiyoruz ve kazanmak istiyoruz


Kayseride eski futbolcularınızı gördünüz duygularınız ne oldu?
Onlarla karşılaşmak güzeldi oyuncularım ve arkadaslarım Melo, Riera, Eboue ve Muslera ile karşılaştım ve onları tanıyordum zaten. Çok mutlu  oldum ama futbolda arkadaşlarınızın olduğunuzu unutuyoruz sonra yine arkadaş oluyoruz maçtan sonra tabi. Ben bütün oyuncularımla ilişkilerimi sürdürürüm. 
Hakem hakkında ne söyleyebilirsiniz?
Bence hakem iyi bir performans gösterdi. Ama hataları vardı ve penaltıydı Burak'ın pozisyonu. Ama genel olarak kötü değildi. Fatih Terim'i anlıyorum karar farklı olabilirdi. Hakem iyiydi bence elinden geleni yaptı.
Fatih Terim için?
Fatih benim arkadaşım ve yıllardır tanıyorum. Bana iyi davranıyor. Yıllardır dostuz ve umarım herşey istediği gibi olur. Onu çok seviyorum.
Pepe'nin son durumu?
Pepe'nin bir sakatlığı var. Onun yerine Raul Albiol da oynayabilir
Neden 4 kaleci geldi?
Diğer kaleciler yalnız kalmasın ve beraber çalışsınlar diye getirdik. Antrenman yapabilsinler diye.
Pepe oynamazsa kim oynayacak?
Başka  oyuncuların pozisyonunu değiştirmem. Bizim geniş bir kadromuz var. Pepe yoksa Albiol oynayacaktır. 
Yarın oynayacak oyuncularınıza ne dediniz?
3-0 kazansak bile kaybedebilme ihtimaliniz çok. Dikkatli olmalarını istedim oyuncularımdan, Madrid'de G.Saray 4 kişi ile geride oynadı sonra 3 e döndü. Bu taktik şekilleri üzerine konuştuk. Çünkü yarın istemediğimiz bir sonuçla karşılaşmak istemiyoruz.
Barcelona ve diğer ekipler berabere kaldı. Juve ve Bayern maçı için ne düşünüyorsunuz?
Aşağı yukarı iki ekip denk güçteydi ama. Bayern ve Juve maçı çok farklı bir maç olacak. İki takımda şampiyonluğa oynuyor. 
Sizinle uzun süre antrenman yapmayan oyuncunun 137 maç oynaması nasıl bir duygu?
Bir oyuncu garanti de değildir. Ve çalışması gerekir. Yaptığı işe saygı duyması gerekir. Hep çalışması lazım. Ama bir oyuncu kendisini garanti de görürse o kendisi bilir.
Sıcak ortamları seviyoruz
2003 yılında Porto-Denizli maçında 6-0 ya da 7-0 kazanmıştık. Denizliye gittiğimiz de çok sıcak bir maç oldu ve taraftarlar stadı doldurmuştu. Yarın da sıcak bir ortam olacak. Onlar bize karşı olsalarda sıcak bir ortam olacak ve ben, oyuncularım böyle stadları çok seviyoruz.
50 bin kişinin önünde nasıl oynayacaksınız?
En iyi sonucu almaya çalışacağız. Böyle taraftarın önünde oynamaya alışkınız.
Real Madrid şampiyon olabilir mi? Ve sizin geleceğiniz bu maçlara mı bağlı?
Ben en başta herkesin aynı olduğunu düşünüyordum. Ama zaman geçtikçe güçlü takımlar olarak Bayern, Barcelona, Real Madrid olarak gördüm ama sonra Dortmund ve Malaga'nın şampiyonluğu belirlemekte önemli bir yer olacağını düşünüyorum ve benim geleceğimde bu maçların sonucuna bağlı değil.
9 numara ile ilgili yarın kim oynayacak?
Yarın kimin oynayacağını biliyorum ama Higuan bir gol attı. Benzema solda başladı sağa geçti ve bir gol attı. İki oyuncuda iyi performans gösterdi. Halkın önünde bu oyuncuların iyi oynaması önemlidir.
Hamit, Sneijder ve Drogba'nın G.Saray'a gelmesinde siz etkili oldunuz. Siz Türkiye'de çalışırmıydınız?
Bu konuyu bilemeyiz. Ben 2003 yılında Türkiye'ye gelmeme az kalmıştı. Ama belli olmaz bu durumlar. Benim çalışmam için o ülkede tutkunun olması gerekir. 
Siz iyi mi kötü mü bir antrenörmüsünüz?
Bunu bilmiyorum ve kalecimiz iyi bir antrenman yapıyor onu söyleyebilirim.
Yarınki maçta hedefiniz?
Yarınki maçta biz kesinlikle kazanmak istiyoruz. 5-1 lik bir sonuçta olabilir. 2-1'de kaybedebiliriz. Ve ben bundan dolayı mutlu olmam. Kazanmak istiyoruz. 

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-