-

Survivor Ünlüler Gönüllüler geyikleri ve yorumlar

18 Mart 2013 Pazartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar


Star Tv'de yayınlanan Survivor Ünlüler Gönüllüler yarışması ilk bölümüyle ekranlara geldi.

Nihat Doğandan ilginç Survivor yorumu |  görsel 1
Star Tv'de yayınlanan yapımcılığını ve sunuculuğunu Acun Ilıcalı'nın üstlendiği Survivor Ünlüler Gönüllüler yarışması başladı.

İlk bölümde yarışmacılar adada kalacakları yerleri yapıp ateş yakmaya başladılar ve ilk ödül oyunu için mücadele ettiler. 

Survivor'un başlamasıyla Sosyal Medya'da harekete geçti. Twitter'da yüzlerce kişi yarışma hakkında yorumlarda bulundu. En ilginç yorum ise ünlü isim Nihat Doğan'dan geldi.

Nihat Doğan Twitter'dan şu mesajı paylaştı;

Survivor N.D. ( Nihat'tan once ) N.S ( Nihat'tan Sonra ) diye 2 ye ayrilir :)) Lakin Gercek Survivor,yasadigimiz hayatin ta kendisidir....

İşte Twitter'da konuşulanlar;

Nihat Doğan ‏@NihatDogan_ND

Survivor N.D. ( Nihat'tan once ) N.S ( Nihat'tan Sonra ) diye 2 ye ayrilir :)) Lakin Gercek Survivor,yasadigimiz hayatin ta kendisidir....

BeynimYaziyo ‏@beynimyaziyo

Survivor da efe var 3.bölümde aclıktan ölüp finalde dirilecegini düsünüyorum..

Komşunun Meşhur Oğlu ‏@CEMiLARAZ

survivor'da kim ünlü kim ünsüz anlayamıyorum.

Nafer Ermiş ‏@NaferErmis

Survivor'da şimdi bir grup Ünlüler, diğer grup Gönüllüler ya, işte yarışmanın sonunda durum tam tersine dönebiliyor.

Arda Kofoğlu ‏@ardakofoglu

Survivor ünsüzler ile daha ünsüzler.

alp kırşan ‏@alpkirsan

#survivor için iyi dileklerde bulunan herkes e samimiyetleri için çok teşekkür ederim

Burak OLCAY ‏@burakolcy

Şimdi bu Survivor'da hangi taraf ünlü? Bana bi yardımcı olurmusunuz ben anlamadım da??.!

Patrona Ali ‏@DUNYANINPATRONU

bu sezon survivor ünsüzler - gönüllüler olmuş resmen.

Sibel Çelik ‏@SibelCeliik

Survivor gönüllüler takımından ilk gidecek olan Duygu bence herkesle kavga etti la ilk günden

funda. ‏@karinca_F

Alfabedeki ünlüler bile, Survivor' daki ünlülerden daha ünlü 

MuratAvcı Fettahoğlu ‏@MuratOfficiall

Survivor a ajdar gitmeliydi sadece muz ile yaşayabilen birini nasıl gözden kaçırır Acun

Melis Kirpikli ‏@meliskirpikli

Survivorin muzikleri ve survivor baslayinca yazin geldigini hissediyorum moda giriyorum

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-