-

Huzur Sokağı Dizisi Hasret Türküsü dinle şarkı sözleri

31 Mart 2013 Pazar yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

ATV’nin sevilen dizisi Huzur Sokağı yeni bölümü ile sevenleriyle buluştu.

Dizinin yeni bölümü diğer bölümler gibi oldukça ilgi ve beğeni topladı. Dizinin yeni bölümününde söylenen Hasret Türküsü ayrı bir beğeni topladı.

Bizde bu içeriğimiz de O Gözler Bana Eskisinden Yabancı Türküsü mısraları ile başlayan şarkının hem sözlerini hemde videosuna yer verdik.

Huzur Sokağı Dizisi Hasret Türküsü Şarkı Sözleri


O gözler bana eskisinden yabancı,
Gönlümdeki bu sevda hiç dinmeyen bir acı,
Ruhumun kederinden gözlerim yaşla doldu,
İnliyorum derinden bana bilmem ne oldu
En candan arkadaşım ruhumu saran gece,
Ben kime bağlanmışım ağlıyorum gece,
Kimsesiz karanlıklar derdime şifa verin,
Kalbimdeki yaralar daha çok daha derin

Huzur Sokağı Dizisi Hasret Türküsü Dinle 

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-