-

Fatih Terim'in Schalke 04 maçı sonrası açıklamaları

13 Mart 2013 Çarşamba yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Galatasaray teknik direktörü Fatih Terim, Schalke 04 zaferinin ardından konuştu.


Terim, maçın ardından yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
"İlk yarı farkı açmamız gerekirdi. İlk yarı golü erken yedik ama çocuklar gereğini yaptılar. Hepsini alınlarından öpüyorum. Futbolcularıma sadece tebriklerimi iletiyorum. Onlarla gurur duyuyorum. Dünyadaki tüm Galatasaraylılara selamlarımı yolluyorum. Önemli bir zafer bu. Son 8 takım arasına kaldık. Bu heyecanı Galatasaray taraftarı yaşayacak. O yüzden tüm vatandaşlarımıza buraya gelenlere sonsuz teşekkür ediyorum."
İlk yarı oyuncu değiştirmeyerek mesajı verdim. Biz buna alışmalıyız. Koşmaz denilen veya bu alışkanlıkları yapmayan oyuncuların bunları yapmasını istedik. Bugün bunları yaptılar. Kalemize ilk gelen top gol oldu. Kornerden kendimiz gol atıyoruz. O ana kadar pozisyonları yok. Emeği geçen yardımcılarım, başkanımız ve yönetim kurulumuz, masörümüz, doktorumuz herkese ayrı ayrı teşekkürler.

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-