-

17 aralık 2012 TTNet bağlantı sorunu - internet kesintisi

17 Aralık 2012 Pazartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Bu akşam TT Net'in  internet hizmetlerinde sorun yaşanması sosyal medyada  geceninkonusu  oldu..

TT Net kullanan, özellikle Asosyal gençler  isyan noktasına geldi.

                            
İlk etapta sorunun Facebook,Twitter,Msn gibi sitelerde olduğu sanılırken gerçek nedeninin Türk Telekom olduğu daha sonra  anlaşıldı..

Sosyal Medya Tepkileri

ttnet müş. hizmetlerini aradım adam açtı efenim internetiniz kopuyorsa genel sorun var dedi. yok dedim halini hatrını sormak için aradım



Yine Ttnet yine yavaslik yine coken internet yine yuksek faturalar ve yine alt yapisi olmayan ttnet musteri hizmetleri cevap vermiyor.

Sizin yapacağınız işin ben... İptal ediyorum lan internetimi.Küfür edeyim diyorum,ama ona bile değmezsiniz.

 müsteri hizmetlerine baglanmak basbakanla konusmaktan zor sorun cozme sifir hala baglanamiyoruz aldiginiz para haram olsun

''Arkadaşlarla beraber sürekli kopuyoruz.'' TTNET


yapacağın internet çocuk profiline ttnet, ağların kopsun ttnet


1 yorum :

  1. allah belasını versin zaten yıl 2013 biz hala internet sorunu yaşıyoruz utanmıyorlar az yatırım yapsalar

    YanıtlaSil

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-