-

Yalçın Küçük'ün odatv davasında yaptığı konuşma ve savunması

14 Eylül 2012 Cuma yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

ODA TV Davası Çağlayan'daki Adliye'de başladı. İlk sözü Yalçın Küçük aldı. Küçük, "Bana yüz yıldan az ceza verirseniz, sizi hakimden saymam'' dedi. Küçük, "Beni tarihten çıkardığınızda hiçbir yeni düşünce kalmaz" ifadesini de kullandı. 
Ertuğrul Özkök'ün kendisi hakkındaki "Bu çılgın adamı sevmeye başladım" sözlerini hatırlatan Küçük, "Beni erkeklere de sevdirmeye başladınız" dedi.

Gazeteciler Soner Yalçın, Barış Terkoğlu ve Barış Pehlivan ile Yalçın Küçük'ün de aralarında bulunduğu 5'i tutuklu 13 kişinin yargılandığı Odatv davasının 13. duruşması başladı.

İstanbul 16. Ağır Ceza Mahkemesi'nce Çağlayan'daki İstanbul Adalet Sarayı'nın büyük salonunda yapılan duruşmaya, tutuklu sanıklar eski Emniyet Müdürü Hanefi Avcı, gazeteciler Soner Yalçın, Barış Terkoğlu, Barış Pehlivan ile Yalçın Küçük katıldı. Tutuksuz yargılanan Nedim Şener, Ahmet Şık, Muhammet Sait Çakır, İklim Ayfer Kaleli, Ahmet Mümtaz İdil, Şükrü Doğan Yurdakul, Müyesser Yıldız ile Coşkun Musluk da duruşmada hazır bulundu.

Duruşmaya, CHP Genel Başkan Yardımcısı Bülent Tezcan, milletvekilleri Oktay Ekşi, Haluk İyidoğan ve Celal Dinçer ile partinin İstanbul il yöneticileri, gazeteciler Ahmet Hakan, Ayşenur Arslan ve Uğur Dündar ile sanatçılar Tarık Akan, Bedri Baykam ve Orhan Alkaya da izleyici olarak katıldı.

Yalçın Küçük'ün konuşmasından bazı cümeleler...

Yalçın Küçük, Oda TV davasında savunmasını yapıyor: "Bana 100 yıldan az ceza verirseniz, sizi hakimden saymam''

Yalçın Küçük: Beni yargılayamazsınız ben devletim. Devletin her kademesinde çalıştım isterseniz Nazlı Ilıcak'a sorun....

Yalçın Küçük: Gerçekçi olun;herşeyi ben yönetiyorum, Öcalan'ı ben yönetiyorum, Odatv'yi ben yönetiyprum..Bir tek beni yönetemiyorlar..

Yalçın Küçük: Bizim hiçbir suçumuz yok sadece bu cumhuriyeti savunuyoruz onun için tutukluyorsunuz

Y. Küçük: Muesser Yildiz, Allah beni Yalçın Küçük'le aynı davada sanık yapmasın diye dua etmişti.

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-