-

Alex'in heykel açılışında yaptığı konuşma ve gözyaşları video

15 Eylül 2012 Cumartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Fenerbahçe'nin Efsane Futbolcusu Alex De Souza Heykelinin açılış töreninde yaptığı konuşmayla hem taraftarlara hem de kendisine duygusal anlar yaşattı..


14 Eylül 1977'de Curitiba'da dünyaya gelen kaptan Alex dün 35. yaş gününü kutladı. F.Bahçeli taraftarlar Alex'e doğum günü hediyesini Kadıköy'de bulunan Yoğurtçu Parkı'nda verdi. Taraftar gruplarının yaptırdığı Alex'in heykeli açıldı. Heykel, efsane Lefter Küçükandonyadis'in 2009'da dikilen heykelinin 50 metre yakınında yer alıyor.
                                               

İşte Alex'in konuşması
"Her şeyden önce burada benim bu ülkeye gelmemde pay sahibi olan insanlara teşekkür etmek istiyorum. Hayat arkadaşım, eşim Daianne'ye teşekkür etmek istiyorum. O olmasaydı, bu kadar uzun süre kendi ülkemizin dışında onsuz yapamazdım. Öncelikle ona çok teşekkür etmek istiyorum. Ayrıca şu an Yönetim Kurulu'nda olmayan ancak Türkiye'ye gelmemde çok büyük pay sahibi olmuş Hakan Bilalkutlualp'e de teşekkür etmek istiyorum. Ayrıca başkanımız Aziz Yıldırım'a çok teşekkür etmek istiyorum. Geldiğim ilk günden bu yana doğru kişi olmuştur. Sıkıntılar olduğunda beni her zaman odasına çağırmıştır. Sıkıntılarımız birlikte aşmışızdır. Geldiğim günden bu yana sergilediği duruşundan dolayı kendisine teşekkür ediyorum."






0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-