-

Kızlık zarı dikimi yaptıran kızların akıl almaz yorumları

7 Ağustos 2012 Salı yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

canım ben 1200(fleb yöntemiyle yaptı) verdim muayene parasıda içinde bukadar param vardı anlattım durumu oda sağolsun anlayışla karşıladı ...şunuda söyliyim çok uğraştı yaptığı herşeyi tek tek anlattı bana ameliyat esnasında konuşarak ameliyat oldum resmen vajinanın içini daraltmıyo çoğu doktor sadece yeniden kızlık zarı yapıoo ama benimki vajinanın içinide tekrar eski haline döndürdü daraltabildiğim kadar daralttım dedi.


evet ben doktorumla konuştum daha önce kontrole gittim bana vajinal daraltma da yapacğını söyledi sekreteri yeşim hanım çok tatlı bir bayan insanı çok rahatlatıyor doktor bey de öyle ben izmirdışından geleceğim bugün yaptıracağım canım bakalım nasıl olacak artık benim düğünüme 2,5 ay var bakalım artık ne olacak ama son olarak bir iki doktora daha kontrol ettireceğim gerentiye almam lazım doktoruma güveniyorum ama yine de riske atmak istemem yani

evet canım doktor bey garenti verdi artık buradan çıktıktan sonra bakiresin dedi.Canım yalnız gidebiliyorsan yalnız git işlem çok kolay zaten doktor çok ilgili ben işlem öncesi kendisiyle de görüştüm.Sadece iğne yaparken birazcık acı hissettim ama çok küçük bir acı karınca ısırığı gibi devamında hiç birşey hisstmedim ama diktiğini gördüm konuşarak geçti zaten 5 dk falan sürdü doktorum dedi ki başta eğer rahat olursan daha kolay olur senin için dedi ben de çok rahattım o yüzden işlem çabuk bitti ben 2000 tl verdim canım benimm daraltma da yaptı doktor bey ve malum söz düğünden önce bi kontrol edeceğim dedi gitmeden önce duşunu mutlaka al çünkü 3 gün falan duş alamayacaksın.İşlem bittikten sonra ben yürüdüm bile hiç birşey hissetmedim sadece hafif bi sızı vardı o da en fazla 5 dk ağrı bile değildi yani şimdi 4.gün olacak benim dikkat ediyorum sadece onun haricinde hiç bir sıkıntı yok canım merak ettiğin birşey olursa sor yine yazarım canımbennim

yakın sayılır canım düğünüm 2,5 ay sonra inşallh düğünüm olacak o zaman da sonucu sizlerle mutlaka paylaşırım.Eğer maddi imkanlarınız varsa hiç beklemeyin insan çok rahatlıyor ben ayrıca sordum daha sonra bi doktor kontrol etsede mesela hamile kalınca falan kesinlikle anlamazmış orada işlem yapıldığını..

canım benim evet garanti verdi doktor bey düğünden 3 gün önce diyorlar genelde ama ben gelemem şehir dışı 1 hafta önce falan gelirim dedim olur dedi sadece kontrol edecekmiş dokuları bir ay içinde kaynaşıyormuş zaten dokular bir ay sonra da gitsen olurmuş önemli olan dokuların kaynaşmasıymış ben kontrole gidincede söylerim sana senin düğüne daha var o zaman acele etme benim düğünden sonra git canım


kızlar bana yalvarırım yardım edin erkek arkadaşımla evlenirsem ailem beni reddeceğini söyledi ve söylediklerine yaparlarda.onun için hatamı telafi etmek zorundayım izmirde uygun doktor varmı nolursunuz yardım edin bana en yakın izmir var ist.ank.gitmeyi düşündüm ama oraları bilmiyorum zor olucak benim için allah rızası için yardım edin yaşayan ruh gibiyim


kızlar beni yanlış anlamayın ama YALANLA başlayan bir evlilik sizi hergün huzursuz etmez mi kişisel olarak şu kendinize yaptığınız eziyete içim parçalandı resmen sizi hem ruhen hem fiziken bi azaba sokan tabi ki erkek zihniyeti ama yaşım 29 ve şu ana kadar sadece 2-3 kişiyle karşılaştım bekareti olmadan olmaz diyene.artık erkekler her şeyin farkında.birçok bayan bekaretine dokundurmayıp yapmadığı kalmıyo diyolar ve sizin gibi yaptıranları da duyuyorlar.lütfen aşağıladığımı ya da horgördüğümü düşünmeyin.bi kardeşiniz gibi düşünün beni.sizi bi ömürlük yalana ve etinize bıçak değmesine sebep olan anlayışsızlığa ömrünüzü nasıl verebiliyorsunuz ,sevgi bu mudur falan gerçekten kafam karışıyor belki siz önemsemiceksiniz malum bi yola çıkmışsınız ama bu yazıyı okuyan belki yaptırmayı düşünen biri ''beni yaşanmışlıklarımla kabul edecek ve insan hatalarıyla olgunlaşır diyebilcek biri çıkar karşıma der diye tutamadım kendimi .lütfen kızmayın düşüncemi paylaşmazsam huzursuz olurdum.kahretsin türkiyedeki bu zihniyeti!Erkekler her kaıdnla birlikte olmak isterler ,günahına girse zorla mı yaptım,kendi istedi oldu derler!can yakarlar ki evlenmek istedikleri an karşılarında bir bakire beklerler,öpülmüş dudağı bile tahammülleri yoktur..malesef bu uygulamayı yaptıranlar da bu tiplere denk gelir biz insanız ya ... kimse ayrılcagını bile bile kendini vermez bi zalimin eline !


Kızlar bugün izmirde bi tıp merkezine kadın doğuma gittim.Doktora söyledim kızlık zarımı diktirdim 2 yıl önce dedim.Birde sizin bakmanızı istiyorum dedim.Bilerek erkek doktoru olan tıp merkezini seçtim.doktor baktı ameliyatını kim yaptıysa gayet başarılı dedi ama çok hafif bi esneme var.Ve birde şunları söyledi.aynen yazıyorum.Bu tür işlemlerde riske girmenin anlamı yok o yüzden bir erkek olarak söylüyorum dedi bence 3 gün önce yapılan işlem daha güvenilir dedi.Amaç kan gelmek dedi bazı doktorlar bu işi ticarete dökmüş falan dedi.Kanamam olur mu dedim peki şuan evlensen olur ama nekadar zaman geçerse dokular okadar esneyebilir dedi.Birde penis boyuna bağlı dedi kanama küçük bir peniste kanama olması çok zor dedi flepte.Ben bunları paylaşmak istedim sizinle ben flep yöntemi oldum ama bu laflardan sonra düğünden 3 gün önce mutlaka giderim bi dikiş daha attırırım.Size şunu söylüyüm en fazla 2 doktora daha gözükün ameliyatı yaptırdıktan sonra.Muayene etsin kızlık zarınızı.offff bu ne kötü bişey ya içim nezaman rahat etçek kızlar

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-