-

Adana'da Okuyup, üfleyen adamla cinsel ilişkiye giren kadın

7 Ağustos 2012 Salı yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Adana'da kocası 49 yaşındaki İbrahim M.'yi dilencilik yapan sevgilisi 59 yaşındaki Mustafa G. ile birlikte bıçaklayarak öldürdüğü iddia edilen 45 yaşındaki Nevin M. ile sevgilisi hakkında ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası istemiyle dava açıldı. Koca katili M., eşini sevgilisinin öldürdüğünü iddia ederken, "M. beni okuyup, üfleyip rahatlatıyordu. Kendisi beni rahatlattığı için cinsel ilişkiye girdim. Öldürülen eşim de M. ile ilişkiye girdi, hatta benden 3'lü ilişki teklif etti" derken sevgilisi ise, "İlk bıçağı o sapladı" dedi.

Evinde, 23 Temmuz'da 7 yerinden bıçaklanarak öldürülen, şoförlük yapan İ. M.'nin katil zanlısı olarak yakalanıp tutuklanan eşi N. ile eşinin sevgilisi M. G. hakkındaki soruşturma tamamlandı.
DAVA AÇILDI

Adana'da kocası 49 yaşındaki İbrahim M.'yi dilencilik yapan sevgilisi 59 yaşındaki Mustafa G. ile birlikte bıçaklayarak öldürdüğü iddia edilen 45 yaşındaki Nevin M. ile sevgilisi hakkında ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası istemiyle dava açıldı.
Cumhuriyet Savcısı, katil zanlısı sevgililer ile ilgili ‘Yakın akrabayı öldürme, Tasarlayarak öldürme ve basit yaralama' suçlarından Adana 9'uncu Ağır Ceza Mahkemesi'nde dava açtı.

AĞIRLAŞTIRILMIŞ MÜEBBET HAPİSLERİ İSTENDİ

İddianamede sanıkların savunmalarına da yer verildi. Eşini öldürmek suçundan hakkında ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası istenen koca katili M.'nin poliste verdiği ifade kan dondurucu nitelikte.

‘BENİ OKUYUP, ÜFLÜYORDU'

M. G. ile bir komşusunun aracılığıyla tanıştıklarını ifade eden M., "Mustafa sık sık bize gelip gitmeye başladı. Hocalık yaptığını söyledi. Beni okuyup, üfleyerek rahatlatıyordu. Yalnız kaldığımızda devamlı okuyup, üflediği için kendisinden etkilendim, cinsel ilişkiye girdik" dedi.

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-