-

Sosyete doktoru Banu Çiftçi'ye evlilik tuzağı

17 Temmuz 2012 Salı yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Ünlü jinekolog Banu Çiftçi, çeşitli jestlerle gözünü boyayarak kendisini evliliğe ikna eden eşi Mert Giray’a boşanma davası açtı. Çiftçi, eski bir uyuşturucu bağımlısı eşi Giray’dan 500 bin maddi-manevi tazminat talep etti

Giraylar Uluslararası Danışmanlık A.Ş. yönetim kurulu üyesi Mert Adil Giray ile ünlü jinekolog Op. Dr. Banu Çiftçi, 2011 Haziran’ında, “arkadaş ortamında” tanıştı.
Sosyete doktoruna evlilik tuzağı!

Giray ile Çitçi, tanıştıktan yaklaşık 3 ay sonra, 17 Eylül 2011’de evlendi. Jet hızıyla evlenen çift, ayrılık sürecine de aynı süratle girdi. Çiftçi, geçtiğimiz haziran ayı içerisinde, avukatı Prof. Dr. Mehmet Kocaoğlu aracılığıyla İstanbul Aile Mahkemesi’ne başvurarak, 9 aylık eşi Giray’a boşanma davası açtı. Dilekçesinde, eşiyle tanışma sürecine değinen Çiftçi, “Mert ile tanıştığımız 2011 yazında, zor bir dönemden geçiyordum. Kendisiyle bir arkadaş ortamında tanıştık. Başlarda onunla ilgilenmiyordum ama o benim peşimi bırakmadı. Beni evliliğe ikna etmek için kendi hayat biçimini sakladı. Başkalarını araya sokarak, çeşitli jestler yaparak gözümü boyadı ve sonunda beni evlenmeye ikna etti. Aile kurmak ve çocuk sahibi olmak konularındaki samimiyetine inandığım için, 3 ay gibi bir sürede kendimi onunla evli buldum” iddialarında bulundu.

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-