-

Oğlum bak git - Çöpçünün sokak çocuğundan intikamı

22 Mayıs 2012 Salı yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

Alkışlarla yaşıyorum nokta com sitesinde anlatılana göre olay şu şekilde gerçekleşir:


"Sınırların zorlandığı,limitlerin alt üst edildiği bir an.Efenim olay tahminimce şöyle gerçekleşir:Çöpçü abimiz bu genç ergenin kardeşini itikler bişey yapar.Ergen arkadaşda belindeki kemere güvenir ancak çöpçü boş değildir...."




Haddini bilmez bir çocuğun kendinden yaşça çok büyük temizlik görevlisine diklenmesi, üstüne üstüne gidip tahrik etmesi sonucunda  sabrı tükenen abimizin çocuğu süpürgeyle dövdüğü video internette tıklanma rekoru kırıyor.



Video o kadar çok sevildi ki şu an www.olumbakgit.com adlı bir web sayfası açıldı. Ayrıca olum bak git yazılı tişörte satışa çıkmış durumda...

Oğlum Bak Git - Süpürge Fighter Tişört



Gelen Bazı Yorumlar şu şekilde:

eşeği suya gönderip geri gelmesine mani olunmuş amma ve lakin ekmeğinde olan temizlikçi kardeşin işine halel gelmesinden korkuyorum. (şikayet falan fiş mekan)


önce bir iki dakika güldükten sonra derhal facebook ve twitter üzerinden paylaşarak sabi sübyanın nasıl davranmaması, neler yapmaması konusunda örnek almasına çabaladığım video. gerçekten etrafta var böyle veletler ve böyle iki sopayla da kurtaramayabilirler genellikle


ilgili videoda şamarı yiyen çocuğun kemeri çıkardıktan sonra yere çarpışı nedense bana ''planet of the apes''te maymunların çıldırdığı sahneyi hatırlattı.

videoyu tekrara aldım sürekli izliyorum, izlerken sözlük yorumlarını okuyorum. gülmekten ölüyorum arkadaş. son zamanlarda bu kadar çok güldüğümü hatırlamıyorum.

çocuğun kemeri belden çıkarttıktan sonra bir kez yere vurduğu esnada şaplağın atılması gerektiği videodur fakat bu hata, sonradan yapılan atakla telafi edilmiştir.

O dayı bu piçe vurmadan video bitseydi kahrımdan ölürdüm lan, hatta sonlara doğru "lan galiba böyle bitecek" diye gerildim ama çok şükür muazzam bir finalle noktalandı. Bi orgazm sigarası yakam ben.

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-