-

Emre Belözoğlu'nun Joseph Yobo'ya yaptığı ırkçılığın belgesi

16 Nisan 2012 Pazartesi yazildi.
Sponsorlu Bağlantılar

"10 ocak 2007

ilgilinin dikkatine:

şahit ifadesi - tim howard

ben everton futbol takimi tarafından işverilen profesyonel birfutbolcuyum ve 30 aralık 2006, cumartesi günü barclays premier ligte oynanan maç esnasında sahadaydım.

43. dakikada everton oyuncusu leon osman tarafundan kieron dyer'a foul yapildi ve maçın hakemi bunun üzerine newcastle united için penalti verdi.

bu kararın hemen sonrasında ben newcastle united oyuncusu emre'nin el kol hareketleriyler hakeme leon'un oyundan atılması gerektiğini ifade ettiğini farkettim. ben bu emre'nin "kart göster" hareketleri sonrasında joseph yobo ile tartıştığını gördüm. farklı fikirler ifade edildi ve emre hakemden uzaklaştı. bu noktada joseph yonune dogru "you fucking nigger" (seni siktiğimin zencisi) dediğini duydum. bu ifade kullanıldığında ben emre'den bir yard'dan daha uzak değildim.

ben bu ifade üzerine çok kızdım ve bu ifadeyi duymuş olan joleon lescott ile beraber emre ile tartıştım.

oyunun bitiminden sonra newcastle united manajeri bizim soyunma odamıza geldi ve kişisel olarak joseph'den bu olay için özür diledi."

tim howard

ben bu tercümenin doğru ve gerçeğine uygun olduğunu doğrularım.

imza: dr. hasan horkuç

0 yorum :

Lütfen Yorumunuzun anlaşılır ve imla kurallarına uygun olmasına dikkat ediniz.

-